Oglasno sporočilo

Zakaj z zaposlitvenimi oglasi ne dobimo pravih ljudi?

Čas branja: 1 min
12.10.2016  06:09

Ker je več kot 70 % vseh kandidatov pasivnih

Zakaj z zaposlitvenimi oglasi ne dobimo pravih ljudi?

Pasivni kandidati dela ne iščejo proaktivno. Na globalnem trgu dela naj bi bilo kar med 70 %  in 80 % odstotkov vseh kandidatov pasivnih. Zanje je značilno, da se ne prijavljajo na zaposlitvene oglase. Po drugi strani pa jih privlačijo mamljivi karierni izzivi. 

Če jih z oglasi ne moremo privabiti, kaj deluje?

Aktivno nagovarjanje. Na ta način jih lahko spodbudimo, da se odzovejo. V kolikor so s svojim delovnim mestom vsaj deloma nezadovoljni, je verjetnost, da se odzovejo, velika. Ključnega pomena v tem procesu pa tvori tudi diskretnost in kompetenten sogovornik. Ali lahko podjetja to počnejo sama? Skorajda nemogoče. Več je razlogov »zakaj« je temu tako, eden od njih pa je vsekakor etične narave.

Competo zna najti in privabiti pasivne kandidate

V zaposlitveni agenciji Competo so usmerjeni v iskanje in izbor vodstvenega, strokovnega in tehničnega kadra. Njihova ekipa raziskovalcev za vsako delovno mesto opravi temeljito analizo trga. Edinstveni pa so tudi na področju izbora kadrov. Competovi svetovalci se delijo na: industrijske specialiste in specialiste po področjih dela.

Kdo lahko najbolj učinkovito oceni kandidate za, na primer, delovno mesto Vodja proizvodnje?

Vsekakor nekdo, ki mu je tovrstno delo zelo blizu ali pa ga je morda celo že opravljal. Če imajo Competovi partnerji potrebe po tehničnem strokovnem in vodstvenem kadru, mu tako vselej kot sogovornika dodelijo Blaža, nekdanjega Vodjo proizvodnje.