Kaj počnejo najboljši v marketingu drugače?

Čas branja: 2 min
19.10.2016  08:00

Potrebno je posnemati lastnosti, ki veljajo za mala podjetja - omejeni viri, vodoravna organizacijska sestava, minimalno število pravil, pozitivno usmerjena miselnost, je prepričan Robert Craven, izvršni direktor podjetja The Director's Centre.

Kaj počnejo najboljši v marketingu drugače?

Osrednji govornik konference Marketing Summit Sarajevo, ki bo konec oktobra potekala pod naslovom Marketing 2020: Postanite mojstri obvladovanja tehnologije in vsebine za odlično uporabniško izkušnjo, je Robert Craven, izvršni direktor podjetja The Directors’ Centre ter avtor knjig in prispevkov Kick-Start Your Business, Grow Your Service Firm, Customer is King in Bright Marketing. Je eden vodilnih britanskih govornikov o rastočih podjetjih. Med njegove stranke sodijo tudi Barclays, Virgin in Ricoh pa tudi številna manjša podjetja.

Kako lahko velika in uveljavljena podjetja uporabijo miselnost zagonskih podjetij?

»Manjša podjetja so bolj urna in odzivna kot velika uveljavljena podjetja. Hitreje sprejemajo odločitve. Rezultati so vidni hitreje. Posledice neuspeha so pogosto absolutne, zato je pomembno, da se ne zmotijo. Pri manjših podjetjih ni prostora za neuspeh. Takšno razmišljanje se lahko vzpostavi v določenih velikih podjetjih, vendar to zahteva previdno izbiro ljudi in po vsej verjetnosti je treba tudi ustanoviti enoto, ki je ločena od kulture preostalega dela podjetja. Poleg tega je treba posnemati lastnosti, ki veljajo za mala podjetja - omejeni viri, vodoravna organizacijska sestava, minimalno število pravil, pozitivno usmerjena miselnost«, je prepričan Craven.

Strankini čevlji

Craven  poudarja, da se mora dober tržnik znati postaviti v strankine čevlje, da mora tudi oditi na teren in se srečati s svojimi strankami, ne zgolj čepeti za računalnikom. »Ne osredotoča se na zadnje modne muhe, temveč na celotno sliko. Na primer prepozna, da je digitalno le del celotne slike, in ne posel. Poudarek daje potrebam strank, sporočilu in vzpostavljanju pristne privrženosti.«

Strast in pozitivna energija

Eden vodilnih britanskih govornikov o rastočih podjetij je že na Slovenski marketinški konferenci izpostavil pomen strasti in pozitivne energije: »Resnica je ta, da ljudje so zmedeni, izgubljeni. Marketing je tudi to, kako se ljudje počutijo. Vprašajte se, kaj lahko vi naredite za stranke, saj te zahtevajo le rezultate.« Vse in nič se ni spremenilo. Vse je povezano z odnosi in čustvi. "Mislim, da imate strast in energijo, da lahko naredite vse! Pozitivna energija lahko naredi čudeže! Vendar je potrebna vaša akcija!« je marketingašem svetoval Craven.

»Sveže«

Na konferenci Marketing Summit Sarajevo, ki bo konec oktobra, bo Craven predstavil sveže izkušnje in raziskave poslovanja malih in velikih podjetij. Podal bo svoje odgovore na vprašanja, kaj večino podjetij ovira na poti k uspehu. Opozoril bo na »obsesije« zelo uspešnih podjetij. Udeležencem konference bo pomagal odgovoriti, kako dobro je njihovo podjetje in kje so še možnosti za izboljšave. Predlagal, kako močno izboljšati prodajne procese in opozoril na procese, ki jih uporabljajo uspešna podjetja za uresničitev ambicioznih načrtov.