„Vloga marketinga v podjetjih nikoli ni bila večja in pomembnejša kot zdaj“

Čas branja: 1 min
21.10.2016  09:49  Dopolnjeno: 21.10.2016 10:01

V zadnjih desetih letih se je vloga marketinga v podjetjih pomembno spremenila, od operativne podpore prodaji do danes osrednje strateške funkcije znotraj podjetja, je prepričana Ivona Janjić iz Agrokorja.

„Vloga marketinga v podjetjih nikoli ni bila večja in pomembnejša kot zdaj“

Prihodnji teden bo pod naslovom Marketing 2020: Postanite mojstri obvladovanja tehnologije in vsebine za odlično uporabniško izkušnjo v Sarajevu potekal Marketing Summit, na katerem bodo nastopili številni zanimivi govorci. Med njimi bo tudi Ivona Janjić, direktorica tržnega komuniciranja iz Agrokorja, ki se bo osredotočila na to, kako vodstvo vidi marketing in kako najučinkoviteje spremljati aktivnosti svoje blagovne znamke na več trgih. Nekaj pomembnih iztočnic nam je podala že pred konferenco.

Ga. Janjić, kakšen je torej menedžerski pogled na marketing?

Vloga marketinga v podjetjih nikoli ni bila večja in pomembnejša kot zdaj. V zadnjih desetih letih se je ta vloga pomembno spremenila, od operativne podpore prodaji do danes osrednje strateške funkcije znotraj podjetja.

Katere so vaše 3 glavne ugotovitve na podlagi vaših izkušenj (za rast in zmago)?

 1-Biti fleksibilen glede sprememb, a hiter v implementaciji novih rešitev.

2-Ustvarjanje vrednosti za potrošnika in inovacije so temelj prihodnje rasti.

3-V trgovinski in FMCG industriji brez dobrega marketinga izdelek nima življenja.

Lahko z nami delite primer iz prakse?

Voda Jana s sporočilom. Poleg izjemne kakovosti Jano dela uspešno ravno vrednost, ki jih imajo sporočila navdiha za potrošnike, in ki vsakodnevno spreminjajo življenja mnogih izmed njih.

Kaj je glavno sporočilo, ki ga želite prenesti na udeležence Marketing Summita Sarajevo?

Uspešni  ste toliko, kolikor dobro poznate svojega potrošnika in kaj je zanj pomembno.

sponzorska-pasica-MMS-1000-p-HR-5809cb307c117-5809cb307cba8.jpg

 

Več iz teme: