Največje marketinško srečanje v regiji

Čas branja: 1 min
02.11.2016  11:31  Dopolnjeno: 02.11.2016 11:34

Sarajevo Marketing Summit je zbral skoraj 600 tržnikov iz regije

Največje marketinško srečanje v regiji

Obveščaj me o novih člankih:  

InAcademy in Akademija Finance sta konec oktobra organizirali tretji Sarajevo Marketing Summit, na katerem se je zbralo kar 586 udeležencev. Na celodnevnem dogodku na temo Marketing 2020 je razpravljalo 12 vodilnih govornikov iz sveta marketinga, ki so predstavili uspešne zgodbe in uporabne primere.

Zvezda tokratne konference je bil Robert Craven, ki je govoril o tem, kaj počnejo vodilni v marketing drugače. Craven je izvršni direktor podjetja The Directors’ Centre ter avtor knjig in prispevkov Kick-Start Your Business, Grow Your Service Firm, Customer is King in Bright Marketing.

Velikega zanimanje je bil deležen Ethem Numić, marketinški direktoror in projektni vodja podjetja Violeta, ki je udeležencem izdal njihovo skrivnost uspešne poti od zamisli do izdelka in naprej v svet.

Nove tehnologije, inovativni pristop, marketing prihodnost, izvoz na mednarodne trge ter način, kako v prihodnje graditi B2B znamke so bile le nekatere teme letošnjega marketing summita, ki so jih predstavljali vrhunski strokovnjaki.

Svoj pogled na marketing je podala Ivona Janjić - Marketing Communications Director Agrokor group. Predstavila je menedžerski pogled na marketing in kako najučinkovitejše voditi svoje izdelke na večih trgih.  

Udeleženci summita so dobili tudi ekskluzivni vpogled v realizacijo komunikacijskih kampanj glede na deinirane ciljne skupine v svetu novih tehnologij, s posebnim poudarkom na lansiranju vsebin, s katerimi lahko osvojijo svojo ciljno skupino.

Za konec je legenda sarajevskih nadrealistov Zenit Đozić odkril skrivnost, kako so Nadrealisti za vselej osvojili svoje občinstvo in ustvarili regionalni produkt.

Govorniki so z udeleženci delili tudi študije primerov, nasvete in najnovejša spoznanja.