Kakšni prodajalci smo Slovenci?

Čas branja: 1 min
09.01.2017  09:08  Dopolnjeno: 09.01.2017 09:11
»Zagotovim lahko dozo konkretnih in uspešnih prodajnih prijemov, ki so delovali v praksi«, obljublja Primož Hvala, programski vodja konference Sales Summit, ki se bo 15. februarja letos predstavila že v svoji 11. izvedbi.
Kakšni prodajalci smo Slovenci?
Foto: maselkoo99

Na Sales Summitu bo prvič v Sloveniji predstavljena analiza, kakšni prodajalci smo Slovenci. Skozi program konference pa bodo udeleženci spoznali tudi preko 15 konkretnih primerov dobrih prodajnih praks, ki bodo dali odgovor na vprašanja, kako povečati učinkovitost prodaje in prodajalcev, kako pospešiti mednarodno prodajo oziroma osvojiti globalne kupce, kako izkoristiti in osvojiti priložnosti v digitalnem svetu, kako preoblikovati poslovni model in vstopiti v nov segment ...

Sodelovanje na konferenci so že potrdili Nikola Vuković (The Boston Consulting Group), Dušan Olaj (Duol), Mark Pleško in Gregor Humar (Cosylab), Laura Rednak (Skaza), Fedja Hvastija (Megaphone Marketing), Jan Dobrilovič (Beeping), Tomaž Čepon in Ivan Vučetić (Steklarna Hrastnik), seznam pa se še dopolnjuje.

Program si lahko ogledate na spletni strani konference, kjer je mogoča tudi prijava.