Kako so v Vodafonu oblikovali učinkovito notranjo prodajno ekipo

Čas branja: 1 min
18.01.2017  17:28
Penny Simmonds, vodja skupine za trženje in prodajo na partnerskih trgih podjetja Vodafone, posebej zadolžena za blagovno znamko podjetja, družbeno/digitalno prodajo, programe preoblikovanja prodaje in kanalov ter komercialne projekte, kot je monetizacija podatkov, prihaja na 11. Prodajno konferenco Akademije Finance. Simmondsova bo slovenskim podjetjem predstavila Vodafone RED Edge.
Kako so v Vodafonu oblikovali učinkovito notranjo prodajno ekipo

Vodafone je pred tremi leti vzpostavil notranjo prodajno ekipo. Skozi ta kanal je v podjetje prinesel 350 tisoč EUR pogodbene vrednosti v tem poslovnem letu. Penny Simmonds, vodja skupine za trženje in prodajo na partnerskih trgih podjetja Vodafone, bo na 11. Sales Summitu, ki bo 15. februarja letos, predstavila notranjo prodajo, zakaj bi ta morala biti del mešanice kanalov trgovanja med podjetji, kako so sami oblikovali visoko učinkovit kanal ter ključne točke, ki so se jih naučili v tem procesu.

Penny Simmonds ima sicer dolgoletne izkušnje s področja telekomunikacij. Preden se je pridružila podjetju Vodafone, je bila zaposlena v družbah British Airways in Tesco. Pri Vodafonu se je veliko ukvarjala s področjem trgovanja med podjetji. Dodobra pozna tudi različne trge, kjer je prisoten Vodafone, in sicer Španijo, Grčijo in Združeno kraljestvo, v zadnjem času pa tudi Vodafone Turčijo in Vodacom, kjer je na obeh trgih vzpostavila ekipe za upravljanje z vrednostjo strank in komercialno poročanje. Na teh trgih je vodila programe za zmanjševanje osipa, ki so osip znižali za 7 odstotnih točk, in programe za trženje strankam, ki so prinašali 23 milijonov britanskih funtov dobička na letni ravni.

Celoten program bližajočega se Sales Summita si lahko ogledate na spletni strani konference, kjer je mogoča tudi prijava.

Več iz teme: