Kako so se lotili disrupcije industrije, ki obstaja od nekdaj

02.02.2017  08:00
Jan Dobrilovič o prodajnih prijemih spletne platforme Beeping, ki postaja desna roka vse večjega števila gospodinjstev
Kako so se lotili disrupcije industrije, ki obstaja od nekdaj

»Verjetno se vsi strinjamo, da čiščenje ni eno izmed naših ljubših opravil. Še več, zanj porabimo presenetljivo veliko časa. Če to pomnožimo z gospodinjstvi, pridemo do velikanskih številk. Sam trg v popolnosti temelji na "črnem trgu", brez nadzora, naročanje storitve pa sega verjetno v kakšno stoletje nazaj,« začenja napoved svojega predavanja na 11. Sales Summitu Jan Dobrilovič, direktor Beepinga. Kaj bomo torej tam izvedeli? »Kako smo se lotili distrupcije industrije, ki obstaja "od nekdaj" in kaj vse počnemo, da bi bile stranke deležne WOW storitve v vseh pogledih,« je skrivnosten Dobrilovič.

Tudi likanje

Beeping, ki se je trgu prvič predstavil aprila 2016, deluje tako, da uporabnike poveže s preverjenimi in zanesljivimi Beeperji, ki obožujejo čiščenja domov, vključujejo pa tudi možno naročilo dodatkov (čiščenje oken, hladilnika, pečice itd.). Na pobudo uporabnikov te dodatke širijo: »Pričeli smo z "beta verzijo" storitve likanja, ki bo nedvomno izjemna priložnost. Prejemamo tudi številna povpraševanja manjših, uspešnih podjetij za čiščenje poslovnih prostorov«, našteva Dobrilovič in poudarja, da osrednji fokus ostaja »storitev z WOW učinkom, stalen stik z vsemi deležniki (uporabniki storitve, Beeperji) in odlična podpora uporabnikom.«

Rastejo s priporočili zadovoljnih uporabnikov 

Odziv uporabnikov ekipe Beepinga ni presenetil, »ena izmed ključnih ugotovitev pa je bila takojšnja reakcija širšega trga (družine, pari, posamezniki) in mnogo manjši delež trga kratkoročnih najemov, na katerega smo celo najprej želeli ciljati. Še enkrat več pa se dokazuje, kako pomemben element rasti predstavlja priporočilo zadovoljnega uporabnika«, odgovarja Dobrilovič.

Naprej v Zagreb

Žal storitev še ni na voljo po vsej Sloveniji. Trenutno so prisotni v Ljubljani in širši regiji z vsemi večjimi občinami v okolici, v Mariboru, na Obali in Goriškem, konec prvega četrtletja pa načrtujejo širitev na trg Zagreba, opisuje regijsko prisotnost direktor Beepinga. »V tem trenutku je ključna rast poslovanja in ustvarjanje zmagovalnega teama«, pravi Dobrilovič, ki po prvem kvartalu napoveduje tudi intenziviteto nadaljnjih strateških aktivnosti.  

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.