Spoznajte, kako so Alta Skladi pridobivali nove stranke v digitalnem okolju

Čas branja: 1 min
10.02.2017  08:00
Tomaž Dvořak, izvršni direktor Alta Skladov, o učinkovitosti predstavitev končnih rešitev in prednosti za stranko
Spoznajte, kako so Alta Skladi pridobivali nove stranke v digitalnem okolju

Kompleksne finančne storitve in digitalna prodaja tvorijo zgolj navidezno neujemanje, pritrjuje Tomaž Dvořak, izvršni direktor Alta Skladov: »Ljudje denar pogosto uvrščamo zelo visoko na lestvici življenjskih prioritet, nemalokrat takoj za zdravje, in informacije o tem, kje dobiti kakovosten in verodostojen nasvet, danes iščemo praktično samo na spletu.« Na 11. Sales summitu bo predstavil praktične izkušnje podjetja s področja pridobivanja strank v digitalnem okolju.

V zvezi s tem izpostavlja pomen novega fokusa predstavitev Alta Skladov: »Najbolj učinkovita aktivnost je bila, ko smo s predstavitve same storitve, oziroma produkta prešli na predstavitev končnih rešitev in prednosti, ki jih ima naša storitev za stranko.« Kot ključni poudarek svojega predavanja na prodajni konferenci pa Tomaž Dvořak navaja: »Kako se spopadati z izzivi prodaje, v panogi, ki ima vse značilnosti start-up podjetja, in kjer je poznavanje naših storitev pri širši populaciji na izjemno nizki ravni.«

Več iz teme: