Poziv za primere izjemnih praks na 22. SMK

Čas branja: 1 min
10.02.2017  08:44
Marketing in CMO v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje veliko problemov. Ampak na SMK ne bomo govorili o problemih, o preteklosti. Na 22.SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 22.SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj je v marketingu potrebno izpiliti, narediti bolje takoj jutri.
Poziv za primere izjemnih praks na 22. SMK
Foto: ALotOfPeople

Obveščaj me o novih člankih:  

Program SMK je vseh 22 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Tudi letos Iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali majhno podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo, da se najdete v enem od spodnjih področji in imate dobre poslovne/marketinške rezultate.

Letos iščemo predvsem primere na naslednjih področjih:

  1. primere dobre prakse, kako se v sedanjem okolju uspešno uporabljajo temeljni marketinški koncepti segmentacije, pozicioniranja, širitve portfelja, cenovne strategije, internaconaizacije, brandinga, upravljanja podatkov…
  2. primere uporabe novih tehnologij, upravljanja trendov in disrupcij, primere digitalizacije, ki že prinaša poslovni učinek, primere postavitve novih poslovnih modelov, primere marketinških aktivnosti, ki temeljijo na analizi podatkov, upravljanja celovite izkušnje svojih potrošnikov, razvoj »contenta«...
  3. primere, ki pokažejo kaj je ključno, da lahko marketing izvaja svojo strateško funkcijo v podjetju, da pride do CEOjev, da dokaže svojo vrednost lastnikom, primere, kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel, primere marketinških aktivnosti s fokusom na profitabilnosti…
Če se najdete v enem od področji, če želite svojo dobro prakso deliti na 22. SMK, pošljite nekaj stavkov o čem bi lahko govorili, zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve na mail predsednika programskega sveta Primoža Hvala (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je petek, 24.2.2017.