»Dober prodajalec je empatičen«

Čas branja: 1 min
15.02.2017  11:34
Za Marka Pleška, Cosylab, je prodaja to, da resnično skrbiš za sočloveka in mu pomagaš rešiti njegovo težavo.
»Dober prodajalec je empatičen«
Foto: Jernej Lasic

Na 11. Sales summitu je dr. Mark Pleško, ustanovitelj in direktor mednarodnega podjetja Cosylab, vodilnega podjetja na svetu v niši krmilnih sistemov za jedrske pospeševalnike, predstavil njihov zahteven in dolgotrajen prodajni proces. Na vprašanje iz občinstva, kako motivirajo prodajalce, saj njihovi prodajni cikli trajajo po dve leti in več,  je Pleško odgovoril, da mora vodja prodaje imeti dolgoročen pogled in paziti na to, da ga prodajalci ne izgubijo, hkrati pa poudaril pomen vpletenost vseh prodajnikov za motivacijo. Strasten nastop je pospremilo tudi vprašanje, kaj mu pomeni prodaja. Pleško odgovarja:»Da res skrbiš za sočloveka in mu pomagaš rešiti probleme.« Dober prodajalec je zanj empatičen, tudi v načinu podajanja rešitve: »Jaz lahko vidim rešitev, ampak če jo kupcu povem, je ne bo takoj sprejel.« Zato mu je potrebno pomagati na način, da kupec to rešitev sam sprejme – postopoma ga vodiš do točke, ko sprejme odločitev.

Več iz teme: