Marketingarji že jahajo na valu tehnologij

Čas branja: 1 min
22.02.2017  15:18
Kdor ima tehnološke kompetence, že danes doživlja marketinške in poslovne uspehe. Na 22. SMK bomo pokazali veliko primerov dobre prakse, ki temeljijo na kompetencah marketingarjev, ki razumejo priložnosti novih tehnologij.
Marketingarji že jahajo na valu tehnologij

Na 22. SMK bomo pokazali veliko primerov dobre prakse, ki temeljijo na kompetencah marketingarjev, ki razumejo priložnosti novih tehnologij, ki znajo svoje znamke prilagoditi digitalnemu svetu oziroma ga izkoristiti za boljše poslovne rezultate, ki že uporabljajo podatke za boljše poslovne rezultate, ki spreminjajo izkušnje svojih kupcev s pomočjo razumevanja in uporabe analitičnih podatkov ...

Napovedujemo prva dva govornika, ki bosta pokazala primere dobre prakse naprednega marketinga v digitalnem svetu, marketinga s fokusom na izkušnji in marketinga, ki dokazano že prinaša poslovne učinke. Vabljeni vsi, ki želite še povečati svoj učinek na poslovanje svojih podjetij.

Prva je mednarodna gostja Monika Schulze (Zurich Insurance), ki bo imela predavanje z naslovom »In the digital world marketing has even bigger impact ‒ proven examples«.

Izjemna marketinška strokovnjakinja in govornica Monika Schulze bo pokazala, kaj vse je digitalni svet dejansko prinesel novega marketingarjem. S primeri bo pokazala, kako narediti atraktivno znamko, ki se emotivno poveže s svojimi porabniki. Govorila bo, kako ustvariti zanimive, zabavne in navdušujoče vsebine v digitalnem okolju, kako marketingarji že uporabljajo tehnologijo za povečanje svoje učinkovitosti. Pokazala bo, kako danes marketing dokazuje svojo vrednost za posel, menedžment in lastnike. Koristno za vse, ki imate podobne želje oziroma želite doseči podobne cilje. Zanimivo posebej za vse iz finančno-zavarovalniške industrije, koristno tudi za vse preostale, ki želite izboljšati digitalne izkušnje svojih kupcev.

Drugi govornik, ki ga napovedujemo že danes, pa je Simon Belak (GoOpti). Dovolimo si ga opisati kot možgane v ozadju marketinške »mašine« podjetja, ki raste, se širi zunaj Slovenije in povečuje prihodke. Govoril bo o tem, kako enostavna ali zapletena podatkovna marketinška analitika izboljšuje poslovanje podjetja. Pokazal bo primere, kako so zelo preprosti ukrepi (testiranje A- in B-verzij različnih elementov na spletni strani, sprememba besed v vprašalnikih za stranke …) prinesli očitne poslovne koristi podjetju GoOpti. To bodo primeri, ki jih lahko naredi vsak posameznik oziroma tudi oddelek za marketing, ki ima dva zaposlena. V drugem delu pa bo pokazal zapletenejše ukrepe, ki zahtevajo več analitike, več IT-razvoja, a jih pri GoOptiju že danes uporabljajo. Govoril bo o optimizaciji prodajnih poti, o natančni oceni tržnih potencialov posameznih mest, o dinamičnem prilagajanju cen … Zelo zanimivo za vse, ki želijo iz svojih podatkov dobiti več poslovne koristi in boljšo izkušnjo za svoje uporabnike.

Govornike 22. SMK bomo napovedovali postopoma, spremljajte nas na uradni spletni strani www.smk.si

Prijava do 31. marca vam prinaša do 35% popusta.

Več iz teme: