Katera slovenska podjetja so najboljša na družbenih omrežjih?

Čas branja: 1 min
09.03.2017  08:38
Katera slovenska podjetja so najboljša na družbenih omrežjih?
Foto: BrianAJackson

Obveščaj me o novih člankih:  
Mercator dodaj
Lidl dodaj
Val 202 dodaj
Tamara Langus dodaj
Turizem Ljubljana dodaj

»Simobil je že od nekdaj odličen na Twitterju - njihova podpora uporabnikom je prek Twitterja postavila nove zahteve in pričakovanja do vseh ostalih. Res so zgledni. Včasih je bil Mercator številka 1 na Facebooku, v zadnjih letih pa je njegovo mesto prevzel Lidl, ki je dvignil vsebinsko raven objav na tem omrežju. Val 202 in 24ur.com pa na Snapchatu uspešno vzpostavljata stik z mlajšo generacijo medijskih potrošnikov. Vse to so čudoviti primeri, od katerih se lahko vsi česa naučimo«, svojo lestvico slovenskih podjetij, ki najbolje izkoriščajo družbena omrežja za poslovne namene, predstavlja Tamara Langus, strokovnjakinja s področja spletnega marketinga. Ob tem seveda poudarja, da se njena lestvica včasih tudi malce spreminja.

Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih deset let ukvarja predvsem s spletnim marketingom, zadnja štiri leta tudi za Turizem Ljubljana, s katerim dosega odlične rezultate. Marsikdo jo pozna tudi pod spletnim vzdevkom @centrifuzija. 28. marca bo vodila seminar, ki ga organizira Akademija Finance in nosi  naslov: Spletno komuniciranje - kako najbolje izkoristiti družbena omrežja za poslovne namene?

Poznate Najpogostejše napake slovenskih podjetij na področju spletnega komuniciranja? Preberite celoten intervju s Tamaro Langus.