Predprijave za 22. SMK le še do konca marca!

Čas branja: 3 min
24.03.2017  09:44
31. marca se izteče rok za (ugodnejše) predprijave na Slovensko marketinško konferenco. Poznate program?
Predprijave za 22. SMK le še do konca marca!

Obveščaj me o novih člankih:  
Kevin Gaskell dodaj
BMW dodaj
Timo Elliot dodaj
SAP dodaj
Matej Čer dodaj

Letošnja Slovenska marketinška konferenca (SMK), ki bo 30. in 31. maja v Portorožu, znova ponuja dobre prakse, navdih in pogled naprej – predvsem slednje, saj je njen letošnji slogan Marketing Feedforward.

Kako je marketing gonilo sprememb?

Glavni govornik Kevin Gaskell z bogatimi izkušnjami s področja gradbene, kemične in avtomobilske industrije (Posche GB, BMW, epyx Limited, EurotaxGlass ...) bo pokazal, kako je marketing gonilo sprememb, kakšne kompetence moramo imeti in kako dokazovati svojo vrednost za vodstvo, lastnike … Gaskell je trenutno predsednik mnogih rastočih podjetij, eno izmed katerih, Achilles Limited, je prejelo priznanje za najboljše naložbe lastniškega kapitala v Združenem kraljestvu v tistem letu, drugo pa je bilo uvrščeno na 7. mesto izmed najbolj inovativnih podjetij na svetu. Pričakujemo lahko pomembne poudarke, saj gre za človeka, ki je v času svojega vodenja podjetja BMW donosnost podjetja povečal kar za 500 %, BMW pa je pod nejgovim vodstvom kar štiri leta dosegal rekordno rast.

Ne bomo govorili o taxi poslu

Timo Elliot (SAP), Matej Čer (Avantcar) in Filip Sturman (Uber) bodo nagovorili vprašanje disrupcije. Elliot je prepričan, da morajo današnji marketingaši manj časa posvetiti temu, da ljudem govorimo, kako odlične produkte imajo, več časa pa nameniti končni izkušnji uporabnikov. Izpostavil bo primere, kako se organizacije poslužujejo najnovejših tehnologij za ustvarjanje novih produktov, kako odkrivajo nove poslovne modele pa tudi nove načine prodaje. Podoben bo Čerov poudarek, po prepričanju katerega se pomembne spremembe že kažejo v oblikah »car sharinga«, pametnih mestih, avtonomnih vozilih… , pri čemer se ne smemo slepiti, da gre zgolj za modne muhe. Sturman ne bo govoril o taxi poslu,temveč bo pokazal ozadje celotne disrupcije, ki jo prinaša Uber: kaj že danes v različnih regijah sveta ponuja, kakšne nove poslovne priložnosti prinaša, v katere industrije vstopa.

»Marketing snapchat«

Veliko novega in koristnega obeta vsebinski sklop »Marketing snaphcat«, ko bo v dobri uri 5 strokovnjak predstavilo 15 marketinških napotkov, uspešnih marketinških prijemov zadnjega leta iz zelo različnih industrij, različno velikih podjetji ter različnih marketinških področji.

Dobro prakso bo predstavil tudi Ivo Radaković (Vip Mobile, Simobil) bo na 22. SMK predstavil primer dobre prakse, kako marketing prispeva k finančnemu uspehu podjetja in k zadovoljstvu potrošnikov.

Od najboljših pa se bomo učili tudi skozi pogovor s štirimi mojstri v mednarodnem merilu. V pogovoru bodo s svojimi zgodbami, mednarodnim marketingom sodelovali priznani vinarji. Nenazadnje pa bomo najboljše spoznale tudi skozi podelitev nagrade Marketinška učinkovitost.

Premierno na 22. SMK!

Kako postati h kupcem usmerjeno podjetje v digitalnem svetu? Popolnega recepta ni, obstaja pa pogled v prijeme slovenskih in tujih podjetij - raziskava Mind Wide Open, katere rezultati bodo že četrto leto zapored premierno predstavljeni na SMK (Lovro Gruden – Indigo Consulting). Njen letošnji fokus je na poteh in načinih, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena podjetja. Raziskava še posebej izpostavlja vlogo, ki jo pri tem igrajo zbiranje in uporaba podatkov o kupcu in uporabljena digitalna orodja.

V trendu

22. SMK ne bo obšel niti trendov. Delia Dumitrescu (Trendwatching) bo predstavila najnovejše potrošniške trende s celega sveta ter kako jih podjetja že izkoriščajo za povečevanje svoje tržne moči, večjo interakcijo s potrošniki, razvoj novih storitev in boljšo izkušnjo za svoje kupce. V trendu je zagotovo tudi »disrupcija«, ki bo ključna beseda predstavitve Aleša Pustovrha (ABC Pospeševalnik), ki vse disrupcije zadnjih let spremlja skozi več kot 500 zgodb startupov z vsega sveta. Pustovrh bo na primerih FMCG, finančne, avtomobilske in drugih industrij prikazal, od kod v današnjem ekstremno dinamičnem in spreminjajočem svetu prihaja današnja in jutrišnja konkurenca.

Še bolj »digital & data driven«

Izjemna marketinška strokovnjakinja in govornica Monika Schulze (Zurich Insurance) bo pokazala, kaj vse je digitalni svet dejansko prinesel novega marketingašem. Na primerih bo pokazala, kako narediti privlačno znamko, ki se čustveno poveže s svojimi potrošniki. Govorila bo o ustvarjanju vsebin za digitalno okolje. Pa o tem, kako danes marketing dokazuje svojo vrednost za posel, management in lastnike.

Poudarek Simona Belaka (GoOpti) pa bo na podatkovni marketinški analitiki in tem, kako lahko izboljšuje poslovanje podjetja. Pokazal bo primere, kako so zelo enostavni ukrepi prinesli očitne poslovne koristi podjetju GoOpti, pa tudi zapletenejše ukrepe, ki zahtevajo več analitike in več IT razvoja.

Growth hacking bo ključna beseda Matije Torlaka (BigBang) in Andraža Štalca (RedOrbit), ki napovedujeta zanimivo in koristno predstavitev za vse, ki beležijo svoje interakcije s kupci in ne vedo, kako priti do dobrih operativnih odločitev, ki bi podjetju prinašale dobiček, kupcem pa boljšo nakupno izkušnjo in večje zadovoljstvo.

Ekskluzivno: Kako dvigniti veljavo marketinga v podjetju?

22. SMK bo prvič v Sloveniji omogočil tudi odkrit pogovor z mednarodno zasedbo managerjev z izjemnimi izkušnjami in poslovnimi rezultati o tem, kako lastniku in CEOju dokazati svojo vrednost, si individualno izboriti boljšo pozicijo v strukturi podjetja ter kako uresničiti svoje podjetniške sanje. Enzo Smrekar (Atlantic Grupa) in Bojan Radun (Bambi) bosta med tistimi, ki vam bosta omogočila, da se učite iz njihovih izkušenj.

Kdo si bo prislužil največji aplavz?

Na lanskoletnem SMK si je morda največji aplavz prislužil Mitja Okorn, letos pa v njegove čelje vstopa športnik s svojo izjemno osebno izkušnjo, ki zaenkrat še ostaja skrivnost.

Najnovejše podrobnosti programa 22. SMK, ki se bo v naslednjih tednih še dodatno nadgrajeval, najdete na spletni strani konference.