Obstaja kar nekaj primerov, ko nehote spodbujamo reklamacije

Čas branja: 1 min
31.03.2017  15:18  Dopolnjeno: 31.03.2017 15:21
»Vse te vrzeli lahko vodja prodaje hitro odkrije«, je prepričan dr. David Đukić, eden vodilnih strokovnjakov na področju managementa prodaje v Sloveniji.
Obstaja kar nekaj primerov, ko nehote spodbujamo reklamacije
Foto: SIphotography

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Težavne stranke in stranke, ki so prišle s pritožbo, so za podjetje tako problem kot priložnost. Od reševanja reklamacije oz. pritožbe je pogosto odvisno, ali bo stranka prešla h konkurenci ali pa je to edinstvena priložnost, da postane vaš zagovornik, promotor in seveda zvesta stranka. A že majhen spodrsljaj lahko povzroči, da bo naš dober kupec postal naš največji kritik in nam tako povzročil veliko škodo. O tem smo se pred letom dni že pogovarjali z dr. Davidom Đukićem, direktorjem inštituta za prodajo, ki bo 12. aprila letos vodil seminar Težavne stranke in reševanje reklamacij.

Eden od poudarkov tega seminarja bo tudi, kako z vodenjem prodaje do manj reklamacij. »Če pustimo ob strani zavestne neetične poteze vodij prodaje in prodajalcev, obstaja kar nekaj področij, kjer vodja nehote spodbuja število reklamacij«, pravi Đukić: »Prvo takšno je preagresivno kratkoročno naravnano nagrajevanje, zaradi katerega včasih prodajalci zaradi eksistenčnih problemov kupce zavajajo z obljubami. Pogosto prihaja do reklamacij tudi zato, ker prodajalci niso dovolj strokovni in kupcem svetujejo napačen izdelek ali storitev. Tretji vzrok je lahko socialni pritisk. Tega vidimo v različnih mrežnih marketingih, kjer se posamezniki trudijo na vse načine, da dosežejo višjo raven znotraj hierarhije.« Po njegovem prepričanju pa vse te vrzeli lahko vodja prodaje hitro odkrije, če se posveti prodajni ekipi in preživi z vsakim prodajalcem vsaj pol dneva na mesec.


Več iz teme: