Simon Belak, CTO podjetja GoOpti, priporoča v branje

Čas branja: 1 min
04.05.2017  08:00
Koristno branje s področja analitike
Simon Belak, CTO podjetja GoOpti, priporoča v branje

Simon Belak, CTO podjetja GoOpti in govorec letošnje Slovenske marketinške konference, ki bo konec maja v Portorožu slovenskim marketingašem predstavil, kako enostavna ali zapletena podatkovna marketinška analitika izboljšuje poslovanje podjetja, je z nami delil nekaj koristnega branja s področja analitike.

Članki

www.unofficialgoogledatascience.com/2016/10/practical-advice-for-analysis-of-large.html

www.forentrepreneurs.com/saas-metrics-2/

andrewchen.co/how-to-actually-calculate-cac/

conversionxl.com/5-things-youre-measuring-incorrectly-digital-analytics

Knjige

B. Horowitz: The Hard Thing About Hard Things

T. Tunguz, F. Bien: Winning with Data

M. Lindstrom: Small Data

D. W. Hubbard: How to Measure Anything

A.Croll & B. Yoskovitz: Lean Analytics

Blogi

firstround.com/review/

multithreaded.stitchfix.com/blog/

conversionxl.com/blog/

tomtunguz.com/

blog.profitwell.com/

www.priceintelligently.com/blog

Slovenska 'growth hacking' skupnost

Na presečišču marketinga in analitike je tudi slovenska 'growth hacking' skupnost, kjer se najde veliko dobrega gradiva, opozarja Belak.

Več: (intervju s Simonom Belakom): Analitika bo vse bolj gnala razvoj in narekovala smer podjetij

Več iz teme: