Izkoristite cunami v marketingu

Čas branja: 2 min
26.04.2017  12:47  Dopolnjeno: 26.04.2017 12:49
Pod tem naslovom bo potekal letošnji Marketing Summit Belgrade, ki bo predstavil sveže primere najnovejših trendov v marketingu.
Izkoristite cunami v marketingu

Poslovni svet in družba se soočata z velikimi spremembami. Danes ne govorimo zgolj o novih tokovih v marketingu, temveč se srečujemo s pravim cunamijem sprememb, ki ga nagovarja program 4. Marketing Summita Belgrade, ki bo potekal 23. maja v srbski prestolnici.

Kot pravijo organizatorji, so v letošnji program uvrščeni posamezniki in blagovne znamke, ki že raziskujejo in izvajajo »marketinški cunami«, ta pa jim prinaša poslovne učinke. Predstavljena bodo podjetja, ki so se z disruptivnimi metodami že uveljavila na trgu in s tem spremenila poslovne modele. Poudarek bo na dobrih praksah, ki temeljijo na kompetencah tržnikov, ki razumejo priložnosti digitalne preobrazbe in novih tehnologij.

Od trendov ...

Victoria Foster, direktorica TW:Academy, Trendwatching programa, ki znamkam pomaga razumeti, oceniti in implementirati trende, bo nakazala, kako s pomočjo trendov ustvariti dodano vrednost za kupce in lastnike. »Branje o trendih in deljenje tega znanja s kolegi je odlično, toda prava moč je v razmisleku, kako vplivajo na vaše potrošnike. Trendi so samo katalizator, ki vam pomaga najti vpogled ali priložnost, generirati prave zamisli in jih potem na ustrezen način izvesti«, je Fosterjeva med drugim povedala v intervjuju za Finance.

O trendih bo govoril tudi Rade Tričković (Httpool/Twitter): kako je Programmatic spremenil oglaševalsko industrijo, kakšen je danes digitalni marketing na razvitih trgih, katera področja v oglaševalski industriji bodo izginila v prihodnjih petih letih …

... k podatkom in seveda digitalizaciji ...

Marko Čadež, ustanovitelj in lastnik globalnega ponudnika potovanj Fareboom.com, bo predstavil svojo uspešno podjetniško zgodbo, ki se je začela s prodajo letalskih vozovnic Filipincem v Los Angelesu. Danes je njegov trg ves svet. Konkurenca je velika, a z uporabo podatkov se podjetje lahko bojuje tudi z nizkocenovnimi tekmeci v svetovnem merilu.

Vprašanje, kako ustvariti dodaten dobiček z uvedbo digitala bo nagovoril Aleksander Mitrović, medtem ko bosta Marko Putnik in Gregor Miklič iz Zavarovalnice Triglav predstavila izkušnje z aplikacijo Drajv.

... pa nazaj k osnovam!

Pomemben poudarek Summita bo namenjen tudi temu, da temeljni koncepti marketinga še vedno delujejo in prinašajo dobiček. O tem bodo spregovorili Kosara Melentijević (K2abinet), ki bo podala nekaj praktičnih nasvetov za sodobno diferenciacijo, Yordan Zhechev (DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia) in Ismir Omeragić (Valicon), ki bo izpostavil upravljanje pozornosti.

Kako torej izkoristiti cunami?

En odgovor je: s tehnologijo. Tehnologija omogoča marketingarjem aktiviranje pravih podatkov, ciljno usmerjenih, personaliziranih in omogoča, da se odzivajo na trenutne potrebe, interese in želje kupcev. Takšen marketing lahko dvigne prodajo za 15 do 20 odstotkov, o čemer bo na konferenci govoril predstavnik podjetja SAP.

Dodatno pa bodo skozi okroglo mizo odgovore iskali Dejan Nedić (FCB Afirma), Marko Dacić (Fox Networks Group) in Tanja Petrović (Coca-Cola).

Več informacij o 4. Marketing Summit Belgrade najdete na spletni strani konference.