(Intervju z Delio Dumitrescu): Nehajte opazovati stranke in začnite opazovati podjetja

Čas branja: 1 min
03.05.2017  10:04  Dopolnjeno: 03.05.2017 10:14
Delia Dumitrescu iz podjetja TrendWatching bo na Slovenski marketinški konferenci, ki bo 30. in 31. maja v Portorožu, govorila o tem, kako najnovejše trende izkoristiti za razvoj novih storitev in boljšo izkušnjo kupcev. Prve namige pa je že delila z bralci Financ.
(Intervju z Delio Dumitrescu): Nehajte opazovati stranke in začnite opazovati podjetja

Delia Dumitrescu glede prepoznavanja novih in prihajajočih trendov pravi: "V TrendWatchingu verjamemo, da se trendi pojavijo, ko inovatorji drugače, sveže nagovorijo osnovne človeške potrebe in želje. Če želite opaziti trende in hkrati ugotoviti, česa si bodo ljudje v prihodnosti želeli, morate nehati opazovati stranke in začeti opazovati podjetja. Naučiti se morate, kako se zgledovati po vodilnih znamkah in distruptivnih start-upih (Apple, Uber, Chipotle, Patagonia), ter spremljati, kako na novo določajo pričakovanja strank." Prepričana je, da je spremljanje in implementacija trendov pomemben dejavnik uspeha podjetij. Pravi, da se sledenje trendom med panogami ne razlikuje. "Pričakovanja kupcev in z njimi priložnosti za inoviranje potujejo med panogami, regijami, prebivalstvom. Poglejmo Uber."

Celoten intervju z Delio Dumitrescu, eno od govornic letošnje SMK, si preberite v prispevku Špele Mikuš z naslovom (intervju) Delia Dumitrescu: Učite se od podjetij, ki že spreminjajo pričakovanja kupcev

Več iz teme: