Kdo so finalisti nagrade marketinška odličnost 2017?

Čas branja: 1 min
15.05.2017  14:53  Dopolnjeno: 22.05.2017 15:00
Društvo za marketing Slovenije bo 30. maja na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK) tretjič razglasilo dobitnika nagrade marketinška odličnost. Nagrada je namenjena podjetjem, ki s celostno marketinško strategijo in z inovativnimi marketinškimi pristopi izkazujejo marketinško usmerjenost ter so vzor celotni poslovni skupnosti. Znanih je 11 finalistov izbora za nagrado marketinška odličnost 2017.
Kdo so finalisti nagrade marketinška odličnost 2017?

Finalisti nagrade marketinška odličnost 2017 so:

  • Kategorija podjetij, ki v glavnem poslujejo v B2B segmentu: KRKA, d.d., Novo mesto, RENAULT NISSAN SLOVENIJA d.o.o., SIJ d.d., STEKLARNA HRASTNIK d.o.o.
  • Kategorija mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: LUMAR IG d.o.o., PODRAVKA d.o.o. Ljubljana, POSTOJNSKA JAMA, d.d.
  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: A1 SLOVENIJA, d.d., ADDIKO BANK d.d., BIG BANG, d.o.o., MERCATOR, d.d.

V vsaki posamezni kategoriji bo podeljena po ena nagrada (skupaj 3 nagrade), hkrati pa bo izmed vseh treh zmagovalcev izbran glavni zmagovalec, prejemnik velike nagrade marketinška odličnost leta 2017. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrad bo znana v torek, 30. maja, na večerni podelitvi prvega dne Slovenske marketinške konference v Portorožu.

Izbor je rezultat temeljitega in zahtevnega dvostopenjskega preverjanja. Izmed 2.000 poslovno uspešnih podjetij je prvostopenjska komisija, ki so jo sestavljali Špela Žorž (Grey Ljubljana), Nataša Mithans (Renderspace), Jaka Kladnik (Marand) in Gorazd Planinc (Vareo) izbrala 150 podjetij oz. organizacij, ki so bili povabljeni k sodelovanju za nagrado marketinška odličnost 2017.

Drugostopenjska komisija, ki so jo poleg predsednika komisije dr. Mitje Pirca (DMS, Indigo Consulting) sestavljali še Matjaž Grm (Adria Mobil), Nataša Arko (SID – Prva kreditna zavarovalnica), Peter Frankl (Časnik Finance), Sanja Šavel (PWC), dr. Patrick Vesel (BTC), Petra Čadež (Svetovalka za strateški marketing), Mitja Kolbe (SIJ) in Valentin Bufolin (Lidl Slovenija), je med 25 prijavljenimi podjetji oz. organizacijami izbrala 11 finalistov v treh različnih kategorijah. Komisija je kategoriji za mala in srednja ter velika podjetja, ki delujejo v B2B segmentu, združila v eno.