Kaj pravijo zmagovalci marketinške odličnosti?

Čas branja: 2 min
02.06.2017  09:00
Na 22. Slovenski marketinški konferenci je Društvo za marketing Slovenije podelilo tudi nagrade za marketinško odličnost 2017. Kaj pravijo zmagovalci?
Kaj pravijo zmagovalci marketinške odličnosti?
Ekipa Steklarne Hrastnik
Foto: Jernej Lasic

"Veseli nas, da je naša strast do dela prepoznana, uvrstitev med finaliste pa pomeni, da smo na pravi poti. Menimo, da smo komisijo prepričali z inovativni pristopi, ki jih razvijamo za potrebe lastnih marketinških akcij. Uspešni rezultati le-teh so nam omogočili ne samo nov zagon in strast do tega, kar počnemo, ampak tudi nova delovna mesta, na katera smo prav tako ponosni. V prihodnosti načrtujemo še ambicioznejše podvige. Gradimo na še močnejši analitiki, informatiki in načrtovanju. Okrepili bomo sodelovanje z univerzami in partnerskimi podjetji. Še več pozornosti pa bomo namenili R&R ter design managementu", pravijo v Steklarni Hrastnik, ki je prejela Veliko nagrado za marketinško odličnost 2017.

"Komisija je prepoznala, da lahko s sledenjem zastavljeni viziji, inovativnimi pristopi, konstantnim delom in pojavljanjem v ključnih ciljnih skupinah ter strokovno in predano ekipo sodelavcev dosegamo odličnost na vseh nivojih našega delovanja. Tudi v prihodnje bomo sledili zastavljeni viziji in filozofiji delovanja. Še naprej bomo ponujali inovativne in kakovostne, okolju in ljudem prijazne produkte, ki bodo ob ostalih aktivnostih tudi v prihodnje vodili v nadaljnjo rast in razvoj podjetja", obljubljajo v Lumar IG, zmagovalcu v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij.

"Uvrstitev med finaliste za nas pomeni močno potrditev, da je naša banka z novo blagovno znamko in poslovno filozofijo, ki stoji za njo, na pravi poti. Straightforward bančništvo je očitno prava izbira pri odločitvi, da se podamo na popolnoma novo pot bančnega poslovanja. Še posebej smo ponosni na to, da smo med finalisti edini predstavniki branže, ki sicer velja za bolj konzervativno. Marketinška miselnost je vpeta v celotno ožilje banke, to je pripomoglo k implementaciji naprednih rešitev, jasnemu in enostavnemu komuniciranju, sposobnosti ''poslušanja'' trga ter strateškemu pristopu k digitalnemu marketingu. Nedvomno pa so razlog tudi poslovni rezultati, ki smo jih dosegli tako, da smo znali povezati marketing, pravi produkt in vrhunsko prodajo", so ob uvrstitvi med finaliste povedali v Addiko bank, zmagovalcu v kategoriji velikih B2C podjetij.

"Gre za pomembno potrditev vsem zaposlenim, da je naše delo tudi strokovno cenjeno, čeprav delamo zgolj to, kar bi moralo početi vsako ambiciozno podjetje. Naše delo izhaja iz temeljnega pravila, da delamo le to, kar je dobro za Jamo in gosta. Potem je vse tako enostavno in opazno. Marketing je najpomembnejši oddelek podjetja in praktično nobene pomembne odločitve ne sprejmemo brez njegovega soglasja. Morda nas dela opazne to, da smo večno nezadovoljni in vedno na preži. Marketing in inovacije so temeljni za delovanje našega podjetja. Marketing mora biti neprestano osredotočen na zaznavanje priložnosti, da lahko svetuje o potencialnih strateških akcijah. Zato bomo še krepili funkcijo marketinga, da vodi in spodbuja sodelovanje med vsemi oddelki ter to tudi kontrolira" napovedujejo v Postojnski jami, prejemniku posebne nagrade komisije za avtentičen pristop k marketingu, ki ga živi celo podjetje.

Več o nagradah in obrazložitve strokovnje komisije lahko preberete tule.