Maroša: Razumevanje trgovcev je s strani proizvajalcev napačno

Čas branja: 1 min
15.06.2017  12:08  Dopolnjeno: 15.06.2017 12:09
4. Agrobiznis konferenca je izpostavila tudi pomen marketinga
Maroša: Razumevanje trgovcev je s strani proizvajalcev napačno
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Slovenija je v Evropski uniji na tretjem mestu po številu trgovin na prebivalcev. Trgovcev je relativno malo, lojalnost slovenskih potrošnikov pa blizu ničle. Pa tudi pritiskov na proizvajalce je veliko. Zato je marketing vedno bolj pomemben, je na konferenci poudaril Igor Maroša, pomočnik predsednika uprave Mercatorja, in predstavil Mercatorjevo zgodbo »slovenskosti« in lokalnosti. Dodal je, da si lahko patriot le na stvareh, za katere veš, da so dobre, kakovostne, saj marketing tega seveda ne more spremeniti. In čeprav Mercator spodbuja lokalno, »vaše izdelke prodajate bi, mi smo samo logistična in marketinška platforma«, je Maroša opozoril na napačno razumevanje trgovcev s strani proizvajalcev v Sloveniji.


Več iz teme: