Osrednja FMCG konferenca letos s poudarkom na inovativnosti

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Toni Balažič dodaj
Fructal dodaj
Mercator dodaj
Mitja Pirc dodaj
 
Čas branja: 3 min
29.08.2017  21:55
9. konferenca Prodaja in marketing na policah za prihodnost FMCG izpostavlja pomen še večje inovativnosti.
Osrednja FMCG konferenca letos s poudarkom na inovativnosti
Foto: Kwangmoozaa

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Toni Balažič dodaj
Fructal dodaj
Mercator dodaj
Mitja Pirc dodaj

Oktobrski dogodek bo odprl Toni Balažič, menedžer z dolgoletnimi in bogatimi izkušnjami s področja trgovine in FMCG (Fructal, Žito, Mercator), katerega ‘tektonske spremembe’ bo izpostavil, hkrati pa skušal odgovoriti, kako spremeniti poslovni model in kako izpeljati preobrazbo. Kdo je oz. bo nosilec inovativnosti v FMCG-ju, trgovci ali proizvajalci, bo glavni poudarek Mitje Pirca (Indigo Consulting), ki bo izpostavil tudi pomen spremembe kulture in delovanja za doseganje želene inovativnosti.

Dejavniki uspeha inovacij ter izkušnje Atlantic Grupe in Petrola

Na dogodku bodo predstavljene tudi najnovejše dobre prakse. Alexandra Wogritsch (Simon-Kucher & Partners) bo spregovorila o monetiziranju inovacij in predstavila najrazličnejše dejavnike, ki vplivajo na uspeh inovacij.

Mojca Avšič in Mojca Pesendorfer (Droga Kolinska, članica skupine Atlantic Grupa) bosta z udeleženci konference delili izkušnje Atlantic Grupe. Predstavili bosta, kako se lotevajo kompleksnejših razvojnih aktivnosti, ki so jih izvedli v zadnjih letih, pri tem pa v proces razvoja uvajajo različne pristope: izvedba mednarodnega hekatona, pristop lean in uvajanje metode Sprint Studio, sodelovanja in skupen razvoj s partnerji.

Zadnje uspehe Kave na poti pa bo predstavil Robert Bizjak (Petrol) in odgovoril na vprašanje, kaj so naredili,da so rezultati presegli napovedi in dosežke konkurenčnih znamk.

Heureka, HoReCa!

Poseben poudarek bo namenjen inovativnosti v promocijah in rasti v HORECA segmentu.

Nikolaos Stathakis (Nielsen) bo predstavil izkušnje optimiziranja promocije cen v različnih kategorijah in iz različnih držav EU ter na podlagi teh primerov predstavil svoje nasvete za oblikovanje teh aktivnosti.

Anej Berlot (Mittelco) bo predstavil izkušnje Riso Scotti in skoznje odgovoril na vprašanje, kaj lahko naredimo, da/ko pri trgovcu dobimo priložnost povečati svoje aktivnost oz. svojo izpostavljenost.

Primož Kreft pa bo nanizal najpogostejše izzive, ki jih imajo proizvajalci in distributerji pri prodaji in trženju v segmentu HoReCa, ter predstavil možne rešitve za uspeh v poplavi nizkocenovnih izdelkov v tem segmentu.

Kako na prihodnost gledajo glavni igralci?

Osrednji FMCG dogodek v Sloveniji bo gostil tudi dva pogovora. V prvem, na štiri oči, s Francem Jagrom (Jager), ustanoviteljem slovenskega trgovca, ki se brez velikega pompa širi in uspešno zapolnjuje svoja področja, bo Petra Frankla zanimalo, kako starosta slovenske trgovine vidi sedanjost in prihodnost FMCG. V zaključku konference pa bo potekal že tradicionalni letni pogovor z glavnimi igralci v FMCG.