Kdo je nosilec inovativnosti v FMCG-ju?

08.09.2017  07:16  Dopolnjeno: 08.09.2017 07:19
Fokus naj bo na pričakovanih spremembah v strukturi trgovskih mrež, FMCG-ju med drugim za 2018 svetuje dr. Mitja Pirc.
Kdo je nosilec inovativnosti v FMCG-ju?
dr. Mitja Pirc, Indigo Consulting
Foto: Photographer:Rok Lah

Dr. Mitja Pirc (Indigo Consulting) že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja, na oktobrski osrednji FMCG konferenci v Sloveniji pa bo govoril o izzivu, kdo je oz. bo nosilec inovativnosti v FMCG-ju, kako nove tehnologije odpirajo nove možnosti za prodajo in marketing ter o potrebni spremembi kulture.

Nosilec inovativnosti so vsi deležniki, ki se pojavijo v širšem vrednostnem ekosistemu, t.j. proizvajalci, trgovci, logistiki, proizvajalci embalaže, ipd. , pomenljivo napoveduje svoj prispevek o inovativnosti dr. Pirc. Glede na to, da bo spregovoril tudi o možnostih, ki jih prinašajo nove tehnologijo, nas je zanimalo, katere nove tehnologije pogreša na policah v Sloveniji: »Sama uporaba tehnologij na policah je povezana s poslovnim modelom trgovca. Določeni želijo imeti "shelf-ready" embalažo, drugi spet možnosti dinamičnega spreminjanja cen, veliko se je govorilo tudi o bolj aktivni rabi QR kod in beacon tehnologij,vendar sama uvedba le-teh v širšem smislu ni bila kot pričakovana. Se je pa uporaba mobilnih naprav povečala tudi pred policami, kar omogoča zanimive nove interakcij s kupci. Imajo pa FMCG podjetja preko novih tehnologij in rešitev možnost neposrednega stika s potrošniki in nekatera to že zelo aktivno izkoriščajo.« A kako spremeniti kulturo podjetij, da bo omenjeno sploh postalo možnost? »Kultura v podjetju je nekaj, kar se gradi in spreminja na dolgi rok«, opozarja dr. Pirc: »Med drugim so ključni dejavniki način delovanja vodstva v podjetju in sama organizacija z vsemi elementi (pravice, odgovornosti, kazalniki uspešnosti). Zelo pomembni pa so tudi mehki dejavniki internega komuniciranja in aktivnega upravljanja s korporativno kulturo.«

9. konferenca Prodaja in marketing na policah se bo zaključila s tradicionalnim pogovorom z glavnimi igralci v FMCG in osrednjim vprašanjem zanje, kako se mora FMCG pripraviti na leto 2018? To vprašanje smo zastavili tudi dr. Pircu, ki opozarja »Fokus naj bo predvsem na pričakovanih spremembah v strukturi trgovskih mrež, novih formatov in novih tehnologij,umestitev v popolnoma nove prodajne kanale, znamčenje in produktno diferenciacijo za ohranitev konkurenčne prednosti. Glede na to, da je od zadnje finančno-gospodarske krize minilo že deset let, so tveganja višja, tudi zaradi stanja celotnega sektorja na Hrvaškem.«

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.