Kako inovirati v segmentu HoReCa?

13.09.2017  07:21
Primož Kreft: Začne se z odločitvijo, da je to strateško pomemben segment znotraj podjetja, ki bo na začetku zahteval predvsem veliko truda in vlaganj.
Kako inovirati v segmentu HoReCa?
Primož Kreft ima 20 let izkušenj na področju marketinga, prodaje in vodenja v FMCG industriji. Bogate izkušnje je pridobil z delom na vodstvenih pozicijah v podjetjih Podravka, Kotanyi, Mercator, predtem pa se je kalil tudi v Tobačni Ljubljana in Storcku.

S specifičnimi izzivi znotraj FMCG, izdelkov za vsakdanjo rabo, se bori segment HoReCa. Na oktobrski konferenci Prodaja in marketing na policah bo o njih spregovoril menedžer z 20-letnimi izkušnjami na področju marketinga, prodaje in vodenja v FMCG industriji Primož Kreft, ki poudarja, da odgovor na to vprašanje ni enoznačen: »Izzivi so različni glede na izdelčno skupino oz. izdelke, ki jih tržimo ter glede na značilnosti prodajnega kanala znotraj segmenta HoReCa. Pristopi se razlikujejo že med osnovnima kategorijama pijače in hrane ter nadalje, ali gre za bar, picerijo, hotel, restavracijo ali javnega porabnika. Pri trženju pijač v HoReCa segmentu ima blagovna znamka še vedno izredno velik pomen, pri trženju hrane pa je ta pomen bistveno zmanjšan. V kategoriji prehrane je vsekakor eden izmed največjih izzivov kako preseči poplavo 'generičnih' nizkocenovnih izdelkov ter odločitev na kakšen način želimo tržiti v tem segmentu.«

Kako torej uspešno inovirati v tem segmentu? »Predvsem s spremembo miselnosti, da ne prodajamo izdelka, temveč rešitev«, odgovarja Kreft, ki se seveda zaveda, da je to bistveno lažje reči kot izvesti. »Rešitve so lahko v obliki spremljanja trendov v kulinariki, priprave in uporabe izdelkov za pripravo jedi, načinu trženjskega pristopa, izobraževanju lastnih prodajnikov in gostinskega osebja. Možnosti in rešitev je izredno veliko. Začne pa se z odločitvijo, da je HoReCa strateško pomemben segment znotraj podjetja, ki bo na začetku zahteval predvsem veliko truda in vlaganj - ne samo finančnih.«

9. konferenca Prodaja in marketing na policah se bo zaključila s tradicionalnim in vselej odmevnim pogovorom z glavnimi igralci v FMCG in z osrednjim vprašanjem zanje, kako se mora FMCG pripraviti na leto 2018? To vprašanje smo zastavili tudi Primožu Kreftu, ki – kot sam pravi - izpostavlja sicer pogosto izrečeno, a še vedno preveč aktualno misel: »Ključno je zavedanje vseh deležnikov v prodajnem procesu, naj bodo to zunanji izvajalci ali zaposleni, da je središče celotnega našega delovanja kupec oz. potrošnik. Vodstva podjetij morajo poskrbeti, da postane to del kulture podjetja in ne le zapis v korporativnih vrednotah na internetni strani podjetja. Hkrati pa je potrebno vzpostaviti ustrezne mehanizme in orodja za učinkovitejše spremljanje in izvajanje navedenega.«

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.