S pomočjo zvestih kupcev spreminjajo trende

18.09.2017  08:55
Zgodba Kave na poti je ena izmed najnovejših dobrih praks slovenskega FMCG sektorja. Postala je ena od najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk, vsak dan pa se na Petrolovih prodajnih mestih proda preko 22.000 napitkov.
S pomočjo zvestih kupcev spreminjajo trende
Robert Bizjak, direktor Upravljanja blagovnih skupin v Petrolu

Kako širiti blagovno znamko, bo na 9. konferenci Prodaja in marketing na policah na njenem primeru predstavil Robert Bizjak iz Petrola, idejni vodja zelo uspešnega projekta Kava na poti, katerega je kreiral in soustvaril že pred 10 leti. »

»Kavo na poti danes kupcu ponudimo na 280 prodajnih mestih v Sloveniji, 45 na Hrvaškem, 37 v Bosni, 12 v Srbiji, 10 v Črni gori in 10 na Kosovu. V 10 letih je Kava na poti postala zelo prepoznavna Petrolova blagovna znamka. Dnevno prodamo preko 22.000 napitkov in še vedno beležimo rast prodaje«, številke navaja direktor Upravljanja blagovnih skupin v Petrolu. Uspešna zgodba je pred kratkim dobila tudi nadaljevanje v obliki dveh velikosti: »Nenehno smo v stiku z našimi kupci, spremljamo odzive in sugestije ter poskušamo prepoznati njihove potrebe in želje. Na podlagi slednjega in spremljanja naprednejših tržišč smo našim kupcem pripravili večji napitek Kave na poti, ki vsebuje dvojno količino kave in mleka«, še pojasnjuje Bizjak in dodaja, da so kupci z napitkom zadovoljni, posledično pa so tudi v podjetju zadovoljni z rezultati. Pred tremi leti so ponudbo razširili še z Ledeno Kavo na poti, letos pa so dodali še kavne kapsule.

K inovacijam v Petrolu pristopajo raznoliko, odvisno od predmeta inovacije, predvsem pa skušajo biti inovativni na področju priročnosti nakupa. »Predvsem pa skušamo biti preko različnih orodij nenehno v stiku z našim kupcem. Kupec je v središču naše pozornosti. Na podlagi pričakovanj kupcev in zgledov iz tujine poskušamo zadovoljiti njihova pričakovanja. Ker smo dovolj veliki in imamo veliko število zvestih kupcev, z njihovo pomočjo in lastnim znanjem spreminjamo tudi trende. Inovativni poskušamo biti predvsem na področju priročnosti nakupa - tako blaga široke potrošnje kot storitev. Delujemo večkanalno (maloprodaja, veleprodaja, klicni center, eShop ...), kupcu pa poskušamo zagotavljati enovito uporabniško izkušnjo.«

Robert Bizjak bo več podrobnosti uspešne zgodbe Kave na poti zaupal udeležencem 9. konference Prodaja in marketing na policah, ki se bo zaključila s tradicionalnim in vselej odmevnim pogovorom z glavnimi igralci v FMCG in z osrednjim vprašanjem zanje, kako se mora FMCG pripraviti na leto 2018? To vprašanje smo zastavili tudi idejnemu vodji Kave na poti. »Smo optimistični. Verjamemo, da se bo potrošniški optimizem, ki smo mu priča v zadnjem letu, nadaljeval oziroma stopnjeval. Napovedi kažejo, da se bo povečeval tudi tranzit skozi Slovenijo, posledično bo rasel tudi turistični obisk in vse to bo imelo pozitivne učinke na prodajo FMCG. Posamezni prodajni kanali oz. formati bodo beležili različne stopnje rasti. Posledično moramo dvigovati kakovost blaga in storitev, saj kupec postaja vse bolj nakupno "izobražen" in zahteven. Vedno pa moramo biti pripravljeni tudi na hiter preobrat potrošniškega optimizma, ki ga lahko povzročijo različne situacije, na katere pa vedno nimamo vpliva.«

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.