Kako postati 'marketing superstar'?

Čas branja: 1 min
18.09.2017  09:31
Kakšen mora biti marketingaš, da bi popeljal podjetje naprej, dvignil blagovno znamko na višjo raven in naredil korak naprej v svoji karieri? Kako kreirajo nove uspešne izdelke in jih z omejenimi sredstvi uspešno tržijo v tujini? In kako jim pri tem pomaga 'krasni digitalni svet'? To je le nekaj vprašanj, na katera bo odgovoril Marketing Summit Sarajevo 2017 s povednim naslovom Marketing Superstar.
Kako postati 'marketing superstar'?
Foto: natasaadzic

Obveščaj me o novih člankih:  
Christian Majgaard dodaj
lego dodaj
Legoland dodaj
Harry Potter dodaj
Natuzzi dodaj

Osrednji govornik sarajevskega dogodka bo Christian Majgaard, nekdanji glavni vodstveni delavec pri podjetju Lego, ki pa ne bo govoril o tem igračarskem podjetju, temveč o tem, kako uspeti v marketingu ter o razlikah med vrhunskimi in solidnimi marketingaši. Majgaard je bil v Legu pristojen za poslovne inovacije, znamčenje oziroma branding in trženje po svetu. Odgovoren je bil tudi za različne projekte Lega, denimo za tematske parke Legoland, robote Lego Mindstorms in licenco Harry Potter.

Majgaard, ki je bil izbran med 21 vodij 21. stoletja, je bil lani gost Poslovne konference Portorož, pred katero je za Finance med drugim delil svoj nasvet, kako blagovno znamko iz lokalne spremeniti v globalno, oz. kako zaposlene prepričati, da mislijo globalno, ne lokalno: „Ne gre za to, da zaposlene prepričaš, da spremenijo miselnost, ampak moraš v podjetje pripeljati ljudi, ki tako miselnost že imajo. Če ciljate na ZDA, zaposlite ljudi, ki so na tem trgu že delali. Ne morete svojim zaposlenim reči, da ste od prihodnjega ponedeljka globalna družba in naj tako delujejo. Miselnosti ljudi ne morete kar tako spremeniti. Ko uvajate spremembe, bodite nekoliko dramatični. Ko smo tematske parke Legoland širili po svetu, sem svoji ekipi rekel, da jim bolj povrnil vse stroške, če mi po počitnicah prinesejo vstopnico iz tematskega parka kjerkoli na svetu. Želel sem, da spoznajo tematske parke – in te lahko spoznaš le tako, da hodiš v njih. To je bilo nekoliko dramatično dejanje, a je delovalo, smo pa ekipi pridružili še strokovnjake, ki so tematske parke odpirali v ZDA, Avstraliji ...“ Celoten pogovor Špele Mikuš s Christianom Majgaardom je dostopen tu.

Med marketinškimi 'superzvezdniki', ki bodo 26. oktobra na 4. Marketing Summitu Sarajevo delili svoje izkušnje in nasvete, bodo tudi Medin Husić (Natuzzi), Enes Ibrahimagić (Rapsody Group), Uroš Cvetko (Triglav), Saša Škorić (Httpool) in Sandi Uranc (Gorenje).