Kako se mora FMCG pripraviti na 2018?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Mitja Pirc dodaj
Fokus dodaj
Alexandra Wogritsch dodaj
Kucher & Partners dodaj
 
Čas branja: 1 min
28.09.2017  09:00
V torek je dan D za trgovce, proizvajalce in dobavitelje, distributerje, kupce. 13 poznavalcev trga široke potrošnje bo govorilo o prihodnosti FMCG
Kako se mora FMCG pripraviti na 2018?

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Mitja Pirc dodaj
Fokus dodaj
Alexandra Wogritsch dodaj
Kucher & Partners dodaj

Dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting: »Fokus naj bo predvsem na pričakovanih spremembah v strukturi trgovskih mrež, novih formatov in novih tehnologij,umestitev v popolnoma nove prodajne kanale, znamčenje in produktno diferenciacijo za ohranitev konkurenčne prednosti. Glede na to, da je od zadnje finančno-gospodarske krize minilo že deset let, so tveganja višja, tudi zaradi stanja celotnega sektorja na Hrvaškem.«

Alexandra Wogritsch, Simon-Kucher & Partners: »Pokrajina novih produktov in inovacij se spreminja s še nevideno hitrostjo, kar pomeni, da bodo morala FMCG podjetja nenehno ocenjevati svojo strategijo. Spreminjajoče se navade potrošnikov in povečani konkurenčni pritiski zahtevajo od FMCG igralcev, da se hitro prilagajajo in branijo svoje položaje na trgu. Za ohranitev relevantnosti na konkurenčnih trgih so uspešno monetizirane inovacije pomembnejše kot kadarkoli prej.«

Mojca Avšič in Mojca Pesendorfer, direktorica R&D ter vodja marketinga v strateški poslovni enoti delikatesni namazi Droge Kolinske, članice Skupine Atlantic grupa: »Dejstvo je, da smo v obdobju konjunkture, zato so odličen vpogled v trg in segmente, dialog s potrošniki in z vsemi partnerji v verigi vrednosti, odkritost v komunikaciji in razvoju ter hitrost pri razvoju aktivnosti ključ do rasti.«

Robert Bizjak, direktor Upravljanja blagovnih skupin v Petrolu: »Smo optimistični. Verjamemo, da se bo potrošniški optimizem, ki smo mu priča v zadnjem letu, nadaljeval oziroma stopnjeval. Napovedi kažejo, da se bo povečeval tudi tranzit skozi Slovenijo, posledično bo rasel tudi turistični obisk in vse to bo imelo pozitivne učinke na prodajo FMCG. Posamezni prodajni kanali oz. formati bodo beležili različne stopnje rasti. Posledično moramo dvigovati kakovost blaga in storitev, saj kupec postaja vse bolj nakupno "izobražen" in zahteven. Vedno pa moramo biti pripravljeni tudi na hiter preobrat potrošniškega optimizma, ki ga lahko povzročijo različne situacije, na katere pa vedno nimamo vpliva.«

Primož Kreft, menedžer z 20-letnimi izkušnjami na področju marketinga, prodaje in vodenja v FMCG industriji: »Ključno je zavedanje vseh deležnikov v prodajnem procesu, naj bodo to zunanji izvajalci ali pa zaposleni, da je središče celotnega našega delovanja kupec oz. potrošnik. Vodstva podjetij morajo poskrbeti, da postane to del kulture podjetja in ne le zapis v korporativnih vrednotah na internetni strani podjetja. Hkrati pa je potrebno vzpostaviti ustrezne mehanizme in orodja za učinkovitejše spremljanje in izvajanje navedenega.«

Na vprašanje, kako se mora FMCG pripraviti na prihodnje leto, bodo v zaključnem pogovoru oktobrske 9. konference Prodaja in marketing na policah odgovorili tudi glavni igralci v FMCG. Več o konferenci: www.prodajanapolicah.si/