Danes je dan D za trgovce, proizvajalce, dobavitelje ...

Čas branja: 1 min
03.10.2017  09:08  Dopolnjeno: 03.10.2017 09:18
V teku je 9. konferenca Prodaja in marketing na policah
Danes je dan D za trgovce, proizvajalce, dobavitelje ...
Foto: Kwangmoozaa

Obveščaj me o novih člankih:  

Dogodek je odprl Toni Balažič, menedžer z dolgoletnimi in bogatimi izkušnjami s področja trgovine in FMCG (Fructal, Žito, Mercator), katerega ‘tektonske spremembe’ izpostavlja, hkrati pa skuša odgovoriti, kako spremeniti poslovni model in kako izpeljati preobrazbo.

Kdo je oz. bo nosilec inovativnosti v FMCG-ju, trgovci ali proizvajalci, bo glavni poudarek Mitje Pirca (Indigo Consulting), ki bo izpostavil tudi pomen spremembe kulture in delovanja za doseganje želene inovativnosti.

Na dogodku bodo predstavljene tudi najnovejše dobre prakse. Alexandra Wogritsch (Simon-Kucher & Partners) bo spregovorila o monetiziranju inovacij in predstavila najrazličnejše dejavnike, ki vplivajo na uspeh inovacij. Mojca Pesendorfer (Droga Kolinska, članica skupine Atlantic Grupa) bo z udeleženci konference delili izkušnje Atlantic Grupe. Zadnje uspehe Kave na poti pa bo predstavil Robert Bizjak (Petrol).

Poseben poudarek bo namenjen inovativnosti v promocijah in rasti v HORECA segmentu. Nikolaos Stathakis (Nielsen) bo predstavil izkušnje optimiziranja promocije cen, Primož Kreft bo nanizal najpogostejše izzive, ki jih imajo proizvajalci in distributerji pri prodaji in trženju v segmentu HoReCa, Lidija Rakuša (Lidl) pa bo spregovorila o pristopu poudarjanja domačega izvora izdelkov.

Konference se bo zaključila z razmislekom o tem, kako se v FMCG pripraviti na prihodnje leto. Zenel Batagelj (Valicon) bo izpostavil trende, v zvezi s čimer pravi, da bo tehnologija preglasila makroekonomsko okolje, svoje poglede pa bodo dodali tudi Igor Maroša (Mercator), Boštjan Perko (PPD Slovenia - Photos Photiades Group) in Janko Kodila (Kodila).