Kako do novih rekordov v turizmu

Čas branja: 1 min
03.10.2017  09:21  Dopolnjeno: 03.10.2017 09:54
19. oktobra bo v organizaciji Akademije Finance potekal seminar Kako v turizmu do učinkovitega spletnega marketinga in komuniciranja
Kako do novih rekordov v turizmu
Foto: elcabron

Obveščaj me o novih člankih:  

V Sloveniji smo lahko ponosni na zavidljive rezultate na področju trajnostnega razvoja turizma, je ob svetovnem dnevu turizma, ki smo ga obeležili 27. septembra, poudaril minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek. Že tretje leto zapored zaznavamo rekordni obisk turistov, hkrati pa je mogoče doseči še marsikaj.

Tudi kot prispevek k temu višjemu cilju bo 19. oktobra v organizaciji Akademije Finance potekal seminar Kako v turizmu do učinkovitega spletnega marketinga in komuniciranja, ki ga bo vodila Tamara Langus, svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana. Destinacije in turistični ponudniki morajo namreč biti vse bolj aktivni na spletu ter iskati nove in inovativne poti do popotnikov, ki so potencialne stranke. Zanimanje za izboljšanje spletnega komuniciranja v turizmu je precejšnje, Akademija Finance seminar organizira že tretje leto.

Langusova med drugim poudarja pomen strategije: "Treba je imeti strategijo. To je kot zemljevid. Nisma smisla, da na slepo gazimo po snegu, če niti ne vidimo poti in niti ne vemo, kam želimo priti. Dober načrt je zato ključen, saj nam pove, kam in kako moramo hoditi. " Izpostavlja pa še en vidik (spletnega) komuniciranja v turizmu, ki ga prepogosto ne upoštevamo - povezovanje: "Kljub temu, da obstajajo velike razlike v njihovih dejavnostih, je prav, da se hkrati zavedamo, kako zelo povezani so ti ponudniki in da je v očeh gosta vse skupaj le ena izkušnja (npr. vikend izlet, teden počitnic, enodneven izlet), ki mora biti odlična." Ob tem pa opozarja, da komunikacija še zdaleč ni zaključena, ko gost vplača storitev.