»Nujno je živeti 'online'«

Čas branja: 3 min
10.10.2017  21:01
Izvršni direktor podjetja, ki je na več kot 25 trgih srednje in vzhodne Evrope ekskluzivni zastopnik globalnih platform, kot so Twitter, LinkedIn in WeTransfer, o tem, kako biti marketinški zvezdnik v času vladavine digitala.
»Nujno je živeti 'online'«
Foto: Choreograph

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Saša Škorić dodaj
Twitter dodaj
LinkedIn dodaj
Qatar Airways dodaj
Google dodaj

Saša Škorić je izvršni direktor Httpoola na Hrvaškem, podjetja, ki je ekskluzivni zastopnik globalnih platform, kot so Twitter, LinkedIn, WeTransfer ipd, na več kot 25 trgih srednje in vzhodne Evrope. Na Sarajevo Marketing Summitu, ki bo konec oktobra, bo skušal odgovoriti na izziv obvladovanja kompleksnosti digitalnega marketinga ter predstavil nekaj domačih in mednarodnih primerov dobre prakse digitalnega marketinga.

Že pred konferenco nas je zato zanimalo, kako bi morali marketingaši slediti vsem relevantnim spremembam v digitalnem okolju. Škorić svetuje: „Spremembe v marketingu niso redkost, v svetu 'digitala' pa so konstantne. Nove funkcionalnosti, možnosti oglaševanja, platforme pa tudi sama njihova uspešnost se spreminjajo dobesedno iz dneva v dan, zato je nujno 'živeti online'. Spremljati strokovne portale, relevantne Facebook skupine, domače in mednarodne strokovnjake, ki objavljajo na Twitterju in/ali LinkedInu, zbirati podatke iz lokalnih raziskav ipd. Vse to so koraki, ki pomagajo pri spremljanju trendov in sprememb, ki so pomembne za industrijo pa tudi lastno vlogo v marketinškem procesu.“

Izvršni direktor Httpoola Hrvaška med dobrimi regijskimi praksami izpostavlja primer Qatar Airways: „Veliko blagovnih znamk, še posebej mednarodnih, je prepoznalo trende, ki so prisotni tudi pri nas in so povezani s povečano potrošnjo in uporabo digitalnih platform, zato se v povezavi s tem ne bojijo preizkušati oglašavanje v netradicionalnih medijih. Ena izmed njih je Qatar Airways, ki tudi na trgih v regiji vse od svojega vstopa izvaja raznolike kampanje na digitalnih platformah. Poslužili so se tako LinkedIna kot Twitterja, intenzivno uporabljajo 'remarketing' skozi Google, na popularizaciji destinacij, kamor letijo, pa so uporabljali tudi kompleksnejše oblike nativnega oglaševanja, ko je bilo to na naših trgih šele na začetku.“

Ker je naslov letošnjega Sarajevo Marketing Summita 'Marketing Superstar', nas je zanimalo, kdo je po njegovem mnenju marketinški superzvezdnik. „Mora znati opravljati svoje delo pa tudi drugim pokazati, da ga zna. Spremljati mora trende in jih hkrati ustvarjati. Razpolagati mora s čimveč podatki in raziskavami ter se manj zanašati na svoje domneve. Vsekakor ni dovolj, da je pasiven, temveč mora biti kolikor je mogoče vključen – tako v marketinške skupnosti kot na večini družbenih medijev, da bi iz prve roke vedel, o čem se govori, kako se komunicira in kaj 'deluje'", zaključuje Škorić.


Več iz teme: