Eden od izzivov, povezanih s t.i. Konzumovim obdobjem, je prav pomanjkanje širine asortimana

Čas branja: 3 min
17.10.2017  10:02
Igor Maroša (Mercator) bo na Sarajevo Marketing Summitu na najbolj aktualnem marketinškem izzivu v BiH predstavil, kako se lotiti vrnitve znamke na trg.
Eden od izzivov, povezanih s t.i. Konzumovim obdobjem, je prav pomanjkanje širine asortimana
Foto: Jernej Lasic

"Mercator BH je v sklopu integracijskih procesov v letu 2014 Konzumu Bih predal v najem svoje trgovine, le-ta pa je celotno mrežo oznamčil kot Konzum. Po uveljavitvi Lex-Agrokorja smo začeli pogovore o rešitvi situacije v BiH, kjer je zaradi nezaupanja dobaviteljev v poslovanje Agrokorjevih trgovskih družb prišlo do izzivov v poslovanju Konzuma, seveda tudi v bivših Mercatorjevih trgovinah", situacijo, v kakršni se je znašel Mercator v Bosni in Hercegovini oriše Igor Maroša, pomočnik predsednika uprave Skupine Mercator za strateške projekte in neosnovne dejavnost, ki bo o tem, kako na trg vrniti znamko spregovoril udeležencem Sarajevo Marketing Summita 26. oktobra letos.

"Ena od ključnih opornih točk v teh pogovorih je bila moč znamke Mercator v BiH in scenarije smo razvijali na način, da še vedno močan položaj znamke Mercator obrnemo v svoj prid. Tako je na koncu prevladala odločitev, da se Mercator vrne v trgovine, ki jih je upravljal tudi pred prevzemom", pripoveduje Maroša.

Tamkajšnji kupci imajo po njegovih besedah do Mercatorja še vedno praviloma pozitiven odnos: "Predvsem se nas spominjajo po odličnem asortimanu, storitvi ter Pika kartici. V smislu priprave na rebranding trgovin se osredotočamo na te tri elemente, kratkoročno predvsem na asortiman in storitev, spremembe na Piki pa bodo prišle kmalu po rebrandingu." V zadnjem obdobju so tako v asortiman dodali več tisoč izdelkov, "s čimer želimo pokazati, da je Mercator še vedno vodilni trgovec v regiji na področju širine ponudbe - domače, regijske in mednarodne. Eden od izzivov, povezanih s t.i. Konzumovim obdobjem, je prav pomanjkanje širine asortimana", izpostavlja Maroša, ki dodaja, da dobavitelji sprejemajo njihovo vrnitev zelo pozitivno, "saj so imeli z Mercatorjem dolgoročne pozitivne odnose tako na komercialnem kot finančnem področju."