Marketinški superzvezdnik mora spreminjati preostanek organizacije

Čas branja: 1 min
20.10.2017  14:49
Med govorci Marketing Summita Sarajevo 2017, ki bo potekal pod naslovom 'Marketing Superstar', bo tudi Uroš Cvetko, direktor službe za poslovno inteligenco v Zavarovalnici Triglav.
Marketinški superzvezdnik mora spreminjati preostanek organizacije
Uroš Cvetko
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Uroš Cvetko bo na konferenci, ki bo konec prihodnjega tedna v Sarajevu, spregovoril o tem, kako z uporabo tehnologije in podatkov postati najboljši direktor marketinga. 'Analitične in IT-kompetence' bodo namreč v prihodnosti še bolj pomembne za direktorje marketinga in še večja konkurenčna prednost zanje osebno in za blagovne znamke, ki jih upravljajo.

Za Cvetka je marketinški superzvezdnik tisti, ki spreminja ostala področja v podjetju: "Da prerasteš dobrega marketingaša in postaneš marketinški superzvezdnik rabiš dva seta kompetenc. Prvi je skupen obema – to je dobro razumevanje potrošnika in vse, kar k temu sodi, vključno z dobrim vodenjem marketinškega oddelka. Kar loči superzvezdnika od dobrega marketingaša, je sposobnost spreminjanja vedenja in poslovanja ostalih ne-marketinških področij v podjetju (prodaja, razvoj, finance, kadrovska, logistika itd.), da bodo tudi ta delovala v skladu s pričakovanji in potrebami potrošnikov."

Poudarja, da mora 'marketinški superzvezdnik prevzeti odgovornost: "Potrošnika ne zanima, kdo je odgovoren za kateri 'touch-point', ki ga ima s podjetjem (pa naj bo to reklama na televiziji ali klic izterjevalca terjatev). Marketinški superzvezdnik mora prevzeti odgovornost za vse te 'touch-pointe', tudi za tiste, ki niso 'njegovi' ali 'njeni', ter najti sebi lastne, učinkovite vzvode, s katerimi bo uspel/-a vplivati in spreminjati preostanek organizacije."


Več iz teme: