Velik dan za marketinške superzvezdnike

Čas branja: 2 min
27.10.2017  08:45  Dopolnjeno: 27.10.2017 08:54
Nabito polna kongresna dvorana in dolgi aplavzi po vsakem predavanju so dokaz, da je četrti Sarajevo Marketing Summit, ki je potekal pod geslom 'Marketing Superstar', upravičil sloves enega najpomembnejših strokovnih dogodkov v Bosni in Hercegovini.
Velik dan za marketinške superzvezdnike
Christian Majgaard na 4. Sarajevo Marketing Summitu

Ne tako dolgo nazaj je marketing enostavno uspeval generirati velike koristi izključno z oglaševanjem v množičnih medijih. Z razvojem novih tehnologij in globalizacijo trga pa so se spremenile navade kupcev, s tem pa tudi komunikacija z njimi. Tako novi način tržnega komuniciranja postaja najpomembnejše orodje za pozicioniranje na trgu, nenehno izobraževanje marketingašev pa eno od najpomembnejših, ključnih naložb podjetij.

O tem so na 4. Marketing Summitu v Sarajevu 26. oktobra letos razpravljali ugledni strokovnjaki s področja tržnega komuniciranja. Zvezda konference je bil nedvomno Christian Majgaard, idejni vodja Legolanda in najuspešnejši globalni direktor znamke Lego, ki je konferenco odprl s predavanjem z naslovom 'Marketing – zavarovanje za uspešno poslovno prihodnost vsake znamke'. »Močne znamke izhajajo iz strateških smernic, ki dajejo jasno sliko vrednosti, ki jo mora znamka predati kupcu. Podjetja, ki razvijajo svojo ponudbo brez močnega, globalnega vpogleda v kupce, končajo s slabimi idejami«, je med drugim izpostavil Majgaard.

Veliko pozornosti udeležencev je bil deležen tudi izvršni direktor Gorenja Aleksander Uranc, ki je predstavil, kako v marketingu uporabljati učinkovite 'koncepte' za razvoj izdelkov.

Ustvarjanje prodajnih in marketinških strategij ter razvoj znamke je nemogoče brez dobre analize. Novi način raziskovanja potrošnikov, ki bi ga moral poznati vsak direktor marketinga, je na dogodku predstavila direktorica GfK Elma Pašić: »Inovacija je vse pomembnejša, inovacijski cikel pa vse krajši. Izziv je prilagoditi se novim časom, izkoristiti potencial podatkov in najti prave smernice za uspešne izdelke in storitve«.

Uroš Cvetko, direktor poslovne inteligence v Zavarovalnici Triglav, je predstavil realne primere analize, razumevanja in uporabe podatkov, ki že danes prinašajo izjemno prednost direktorjem marketinga v podjetjem. »Da ste lahko v koraku s hitrimi spremembami in pred konkurenco, morate nenehno iskati vire novih informacij in dobrih zamisli«, je poudaril Cvetko.

Znamka “Zlatna Džezva” je naprodaj v več kot 20 državah sveta, o tem, kako so v zadnjih nekaj letih dosegli povečanje prodaje, pa sta govorila predstavnika podjetja Vispak. Enes Ibrahimagić iz Rapsody Group je predstavil zgodbo podjetja o uspešni prilagoditvi turistične ponudbe za mlade na trgih po vseh regiji. Igor Maroša, član uprave Mercatorja, pa je spregovoril o vrnitvi te znamke v Bosno in Hercegovino in med drugim povedal: »Za uspešno vrnitev je potrebno preveriti trenutni položak znamke pri potrošnikih, kako povezati preteklost znamke z današnjim, kako prepoznati tveganja in kako zastaviti marketinški pristop vrnitve na trg. Pravzaprav mislim, da je bilo to predavanje zanimivo in koristno za vsakogar, ki želi osvežiti položaj svojig trgovskih znamk in se vrniti na nakupovalni seznam svojih potrošnikov«.

Zaključek izobraževalnega dela konferenca je pripadel temi digitalnega komunisiranja. O tem, kako mora 'marketing superstar' obvladati kompleksnost digitalnega marketinga, oziroma, kako narediti korak naprej od oglaševanja v digitalnem marketingu, sta udeležencem predstavila Saša Škorić iz Httpoola in Semir Musić iz podjetja Lilium.

Več iz teme: