4 najpogostejše napake podjetij na družbenih omrežjih

Čas branja: 1 min
07.11.2017  15:21
Tamara Langus, strokovnjakinja s področja spletnega marketinga, izpostavlja tudi vse bolj popularno področje sodelovanja z vplivneži.
4 najpogostejše napake podjetij na družbenih omrežjih
Tamara Langus (Foto: Jernej Prelac)

Obveščaj me o novih člankih:  

Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih deset let ukvarja predvsem s spletnim marketingom, zadnja štiri leta tudi za Turizem Ljubljana, s katerim dosega odlične rezultate. Marsikdo jo pozna tudi pod spletnim vzdevkom @centrifuzija. 28. novembra bo vodila seminar Kako izkoristiti družbena omrežja za poslovne namene, ki ga organizira Akademija Finance.

V video pogovoru za Akademijo Finance je izpostavila 4 najpogostejše napake podjetij na družbenih omrežjih:

  1. Pogosto podjetjem manjka jasna strategija, zakaj sploh nastopajo na družbenih omrežjih.
  2. Imajo prevelika pričakovanja: na družbenih omrežjih želijo prodajati, medtem ko se uporabniki družbenih omrežij tam želijo družiti.
  3. Družbena omrežja razumejo kot podaljšek službe za odnose z javnostmi, zaradi česar je komunikacija predvsem enosmerna, odzivnost majhna.
  4. Na področju 'popularnega' sodelovanja z vplivneži oz. 'influencer' marketinga ne znajo preveriti, ali gre res za vplivneže, hkrati pa ne vedo, kako se tega lotiti.

Več v spodnjem videu: