Oglasno sporočilo

Z inovacijami poenostavljamo življenje

Čas branja: 1 min
09.11.2017  09:37
Inovativni pristop Skupine Gorenje pri dizajnu, osredotočenem na uporabnika
Z inovacijami poenostavljamo življenje

V Skupini Gorenje se zavedamo, da so inovacije pomemben del dizajna naših gospodinjskih aparatov, saj le s prepletom obojega lahko kar najbolj poenostavimo življenja uporabnikov. Današnji uporabnik namreč ne potrebuje le pametnih tehnologij, vgrajenih v aparate, temveč tudi lažje, pametnejše in preprostejše načine za njihovo uporabo, do katerih pridemo le z inovativnostjo pri ustvarjanju celovite uporabniške izkušnje. V Gorenju pri snovanju aparatov v ospredje zato postavljamo uporabnika, naš slogan Life Simplified pa je postal vodilo pri inoviranju na vseh korakih uporabniške izkušnje.

Ta se začne že pred nakupom aparata, zato smo v Gorenju razvili digitalno pomočnico (chatbot) Anno, ki opravlja vlogo osebne nakupovalne asistentke. Anna se v interakciji, ki je kar se da podobna človeški komunikaciji, pogovarja z uporabnikom spletne strani ali prek aplikacije na pametnem telefonu, njeni odgovori in odzivi pa so zasnovani na odgovorih uporabnikov. Kupca vodi skozi ponudbo aparatov in mu pomaga izbrati najustreznejšega glede na njegove potrebe in življenjski slog. Tako je izbira med stotinami aparatov lažja, hitrejša in preprostejša. Anna bo ves čas pridobivala nove funkcije in znanja - od svetovanja pri pripravi hrane do zagotavljanja podpore pri poprodajnih storitvah in vzdrževanju aparatov - ter tako postala nepogrešljiva pomočnica v bodoči pametni kuhinji, katere glavna značilnost bodo povezljive naprave.

Gorenjevi načrti za uvajanje inovacij v uporabniško izkušnjo s pomočjo digitalnih pomočnikov so ambiciozni in daljnosežni. Naslednji korak je nadgradnja digitalnega kuhinjskega pomočnika z glasovnim upravljanjem, ki bo uporabnikom pomagal pri pripravi zdravih, hitrih in preprostih obrokov. Direktor digitalnega marketinga Vladimir Nardin izpostavlja pomembno vlogo, ki jo bodo imeli digitalni pomočniki: „Glavni namen chatbotov je, da uporabnikom poenostavijo gospodinjska opravila. Ustvarjamo prihodnost, v kateri bo vsak korak uporabniške izkušnje, od izbire izdelka do dejanske vsakdanje uporabe, preprost, jasen in precizen – in na to pot stopamo z našimi digitalnimi pomočniki.“