Oglasno sporočilo

Čaji 1001 CVET v novi preobleki

Čas branja: 2 min
13.11.2017  15:00
1001 CVET, najbolje prodajane čaje na slovenskem trgu, boste odslej na policah trgovin našli v novi preobleki s prenovljeno embalažo - sodobno škatlo, ki varuje izdelek pred zunanjimi vplivi in je hkrati prijaznejša do okolja. Čaji 1001 CVET so dobili tudi nove filter vrečke, ki dlje ohranjajo okuse in vonj. Osvežen logotip blagovno znamko povezujejo s tradicijo, naravo in naravnostjo. Konsolidirana proizvodnja vseh čajev 1001 Cvet in čajev Podravka odslej poteka v Gradišču.
Čaji 1001 CVET v novi preobleki

»Z novo obliko embalaže želimo dodatno izpostaviti tudi vse prednosti čajev. Ti so zagotovo naravni izvor, bogate sestavine in okusi ter prenovljen aromatski ovitek filter vrečke, s katerim spodbujamo užitek in zadovoljstvo ob pitju čajev 1001 CVET,« pojasnjujejo v Žitu/ Podravki.

Prednosti nove embalaže

Nova vrečica tako ohranja okuse in vonjave sestavin do trenutka priprave čaja in s tem podaljšuje rok uporabe. Posebnost aroma ovitka je, za razliko od standardnih ovojev, v njegovi manjši prepustnosti vlage in kisika. Tako ljubiteljem čaja zagotavlja uživanje v edinstvenih okusih z vsemi čutili.

Nova embalaža je praktična in primerna tudi za to-go priložnosti. Na novo so preoblikovali tudi imena izdelkov. Ti poudarjajo okus in vrsto čaja. S poenostavljenim oblikovanjem pakiranja so posodobili tudi logotip 1001 CVET. Nov logotip ohranja prepoznavnost, dodali pa so mu nekaj novih sodobnih elementov, ki znamko povezujejo s tradicijo, naravo in naravnostjo.

Posodobili proizvodnjo

Podravka pred nakupom Žita ni imela lastne proizvodnje čajev, temveč je za ta segment koristila t. i. outsourcing storitve proizvodnje. Po nakupu pa je uspela konsolidirati proizvodnjo čajev s ciljem zmanjšanja stroškov proizvodnje, lažjega upravljanja s kategorijo, doseganja ekonomije obsega in povečanja profitabilnosti kategorije. Tako je postala viden in močen ponudnik v kategoriji čajev v Adria regiji, ki upravlja z dvema blagovnima znamkama, 1001 CVET in Podravka. »Na slovenskem trgu bomo še naprej razvijali znamko 1001 CVET, na preostalem trgu regije Adria pa se bodo čaji prodajali pod blagovno znamko Podravka,« poudarjajo v Žitu. Na ta način širijo paleto proizvodov, blok čajev na prodajnih policah in razvijajo nove okuse. Predpogoj za te začrtane ambiciozne cilje je bila selitev proizvodnje čajev Podravka v Gradišče, kjer Žito že vrsto let pakira 1001 CVET. V posodobitev celotne linije pakiranja čajev so že investirali 2 milijona evrov. To je omogočilo tudi pakiranje v nove, sodobne filter vrečke.

Vodilno mesto na domačem trgu

Čaji 1001 CVET so visokokakovostni izdelki z dolgoletno tradicijo in vodilnim mestom na domačem trgu. S prenovo podobe in z investicijo v proizvodnjo za posodobitev pakiranja čajev želijo v Žitu utrditi prepoznavnost njihovih čajev na trgovskih policah in ohraniti vodilen položaj v segmentu prodaje sadnih čajev na slovenskem trgu. Visoko kakovost izdelkov pa kaže tudi nedavna ponovna osvojitev naziva Trusted brand oziroma zaupanja vredna znamka. Namen spremembe blagovne znamke čajev 1001 CVET je bil usmerjen tudi v preoblikovanje dojemanja in videnja blagovne znamke kot uvajalke trendov in inovacij, s čimer je povezana tudi nadaljnja krepitev tržnega položaja.