Oglasno sporočilo

Informacija ni nič. Uvid je vse.

Čas branja: 1 min
27.11.2017  09:40  Dopolnjeno: 27.11.2017 09:46
Ste kdaj pomislili, da večina vaše dnevne rutine pušča digitalno sled? In da vsak dan tudi sami prispevate k nastajanju nepredstavljive količine podatkov, eksponentne rasti digitalnih informacij in masovnih podatkov, imenovanih Big Data?
Informacija ni nič. Uvid je vse.

Podatke ljudje in podjetja danes ustvarjamo in pridobivamo veliko hitreje, kot smo jih sposobni obdelovati, analizirati in izkoristiti. Raziskava Tehnološkega inštituta Massachusettsa – MIT kaže, da je dejansko uporabljenih in analiziranih le 0,5 odstotka vseh razpoložljivih podatkov, ki na svetu obstajajo.

A informacija sama po sebi ne nosi uporabne vrednosti; uporaben je šele uvid, do katerega pridemo na podlagi informacij, ki so za naš posel relevantne. Vrednost ima informacija, umeščena v pravi kontekst: potrebe, priložnosti in tveganja podjetja. Osrednji izziv masovnih podatkov za podjetja je zato, kako presoditi, kateri podatki v nepregledni množici so resnično pomembni in kako jih smiselno uporabiti.

Podatki so lahko vaš tihi svetovalec, ki vam prenese, kaj želijo vaši kupci in kdaj. Prisluhnite mu. V Bisnode, vodilnem evropskem podjetju na področju poslovne analitike in informacij, se več kot 300 podatkovnih znanstvenikov in analitikov dnevno intenzivno ukvarja, da vas cunami podatkovnih točk in val masovnih podatkov ne izbrišeta z obličja. S pomočjo najsodobnejše tehnologije, umetne inteligence in strojnega učenja avtomatizirano povezujemo podatkovne točke. Iz nepregledne mase podatkov pridobivamo tiste 'skrite' napovedne informacije, ki so za vaš posel relevantne tukaj in zdaj, da boste opremljeni s tem vedenjem sprejemali pametne poslovne odločitve za prihodnost.

Informacija sama po sebi ni vredna skoraj nič. Znanje iz informacij in uvid, ko je podlaga za odločitve in delovanje pa je novo orožje, ki vas varuje pred konkurenco.