Spoznajte novo, drugačno prodajo!

Čas branja: 1 min
12.01.2018  13:50
12. Sales Summit, ki bo 13. februarja letos, bo namenjen identificiranju najboljših praks za novo, drugačno, v prihodnost usmerjeno prodajo.
Spoznajte novo, drugačno prodajo!

Razmere na trgu so se sprostile. Tehnologije je še več v vsakdanjem življenju kupcev in v delovanju podjetij. Digitalno transformacijo so napredni igralci že vpeljali. Kupci so že zaznano starejši. Mlajše, drugačne generacije prevzemajo večji del prodajnega osebja … Vse to je danes realnost, in ne nekaj, kar se nam bo šele zgodilo. Prodaja danes ne more biti enaka prodaji v preteklosti. Zato bo 12. Sales Summit namenjen identificiranju najboljših praks za novo, drugačno, v prihodnost usmerjeno prodajo.

Prodaja mora še bolj skrbeti za poslovni razvoj (business development) in odnos s strankami (customer development). Prvo pomeni še več iskanja donosnih poslovnih modelov, kreiranje platform, ki bodo identificirale in pritegnile kupce v pravem trenutku s pravo ponudbo v partnerstvo s podjetjem. Kako postaviti učinkovit in uspešen business development, ko sta digitalizacija in digitalni, nezvesti kupec realnost. Drugo pomeni obvladati izjemno kupčevo izkušnjo, imeti nadzor nad celotnim popotovanjem kupca in dosegati visoko zadržanje kupcev oziroma povečevanje prometa z vsemi obstoječimi kupci. Poprodajne storitve (customer service) in ohranjanje strank (retention) so čedalje pomembnejši. Kako to počnejo in dosegajo najboljši?

Spreminja se vloga prodajalcev v teh procesih. Prodajalci bodo morali sprejeti nove naloge, usvojiti nova znanja ali pa zanje ne bo dela. Tehnologija bo odnesla del njihove vloge v nakupnem odločanju kupcev. Kupci so spremenili način, kako kupujejo. Vse to vpliva na vlogo prodajalcev. Ob tem pa so tudi pričakovanja mlajših prodajalcev drugačna. Mlajše je treba drugače voditi in motivirati. Kako torej upravljati svoje prodajalce v prihodnosti?