Na družabnih omrežjih naj velja pravilo 80/20

Čas branja: 1 min
24.01.2018  10:25  Dopolnjeno: 24.01.2018 10:37
Na družabnih omrežjih naj velja pravilo 80/20

»Podjetja bi se morala držati pravila 80 proti 20 pri objavljanju na družabnih omrežjih – torej 80 odstotkov dobre vsebine in 20 odstotkov promocijskih vsebin,« poudarja Nataša Ravnikar iz Optiweba. Ljudje se bodo na dobre vsebine odzivali, posledično pa bodo videli tudi promocijsko vsebino. Dobro vsebino pa lahko podjetja oblikujejo šele na podlagi temeljite analize svojega ciljnega občinstva. Ravnikarjeva bo na 12. prodajni konferenci Sales Summit, ki bo 13. februarja v Ljubljani, predstavila tudi primere B2B in B2C podjetij, ki so oblikovale dobro vsebino in generirale kakovostne 'leade'.

Oglejte si kratek video pogovor z Natašo Ravnikar, Optiweb:

Več iz teme: