5 pogostih napak prodajnih managerjev

Čas branja: 1 min
25.01.2018  09:00
Prodajno strategijo je potrebno transparentno skomunicirati po celotni vertikali v podjetju, je prepričan Lovro Peterlin, A1.
5 pogostih napak prodajnih managerjev

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Lovro Peterlin dodaj
A1 dodaj

»Ponavadi managerji naredijo prvo ključno napako v tem, da prodaje sploh ne načrtujejo, da si ne pripravijo prodajne strategije«, meni Lovro Peterlin, A1, ki bo na prihajajočem 12. Sales Summitu predstavil, kakšni so izzivi pred novim direktorjem prodaje.

Po drugi strani, tudi če prodajni managerji strategijo pripravijo, lahko pripravijo netransparentne prodajne cilje ali pa se preveč ukvarjajo z napačnimi kazalci, Peterlin našteva dalje: »Ali pa nasplošno postavijo nagrajevalni sistem, ki je netransparenten, ki je nemotivacijski.« Kot peto pogosto napako izpostavi tudi previsoke, nedosegljive cilje, s čimer vplivajo na slabšo prodajno realizacijo.

Kakšna je dobra prodajna strategija in zakaj je ključno, da je dobro skomunicirana, pa več v spodnjem video pogovoru z Lovrom Peterlinom:


Več iz teme: