Ste primer izjemne marketinške prakse?

Čas branja: 1 min
31.01.2018  10:09
Program SMK je že 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Rok za prijave izjemnih marketinških praks na 23. SMK je sreda, 13. februarja 2018!
Ste primer izjemne marketinške prakse?

Program SMK je vseh 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Programski svet tokrat išče predvsem primere na naslednjih področjih:

  1. Primere dobre prakse, kako ste prilagodili marketinške koncepte novi realnosti. Ne gledate na izdelek ali storitev, ampak na izkušnjo. Razvoj vključuje oblikovanje celotne izkušnje za kupca. Ne razmišljate o ceni, ampak vam uspeva prek višje vrednosti za kupca dosegati tudi višje cene. Kaj ste naredili, da je danes vrednost za kupca večja in vaš dobiček tudi?
  2. Primere novih poslovnih modelov, ki so že prinesli rezultat, primere še boljše izkušnje in dodatnih prihodkov skozi uporabo novih tehnologij, primere uporabe prediktivne analitike za boljšo ponudbo, boljše segmentiranje in doseganje večjega dobička.
  3. Primere resnične digitalizacije, kjer so na boljšem kupci in kjer se je spremenilo poslovanje celotnega podjetja … primere, kjer je kupec resnično v središču dela vseh v podjetju … primere marketinške logike v logistiki, proizvodnji, pravu …
  4. Primere, ki pokažejo, kaj je odločilno, da lahko marketing izvaja svojo strateško funkcijo v podjetju, da pride do CEO, da dokaže svojo vrednost lastnikom, primere, kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel, primere marketinških aktivnosti s fokusom na dobičkonosnosti …

Tudi letos pa bo en sklop namenjen zelo praktičnim, enostavnim marketinškim aktivnostim, ki hitro učinkujejo in jih lahko vsakdo uporabi dan po konferenci - MARKETING V AKCIJI. Programski svet za ta sklop išče primere preprostih marketinških akcij, ki so prinesle večjo lojalnost, večji zaslužek, povsem novo ciljno skupino, povsem novo ponudbo … Vezani so lahko na raziskovanje porabnikov, prodajne akcije, uporabo novih tehnologij, aktivnosti digitalnega marketinga …

Rok za prijavo primera je 13. februar 2018. Programski svet bo po svoji presoji med prispelimi prijavami izbral primere, ki bodo vsebinsko sodili v program konference. Avtorji (en avtor na prispevek) izbranih prispevkov bodo oproščeni plačila kotizacije za 23. SMK.

Več podrobnosti o prijavi: [www.smk.si]