Od prodaje barv do prodaje hiš

Čas branja: 1 min
02.02.2018  13:28  Dopolnjeno: 02.02.2018 13:38
JUB je razširil svoj prodajni program z notranjih barv na fasadne sisteme, rešitve za zaključna dela v gradbeništvu na osnovi naravnih materialov ter celo energijsko varčne hiše. Na 12. Sales Summitu bo med drugim predstavljeno, kako je potekala širitev in kako so na novosti pripravili prodajalce.
Od prodaje barv do prodaje hiš
Foto: IDC/amanaimagesRF

»Pri uvedbi širitve smo se odločali na podlagi več dejstev: od novih potreb na trgu do sinergij v okviru verige vrednosti od dobavitelja do končnega potrošnika,« pojasnjuje Vojka Kos, direktorica strateškega trženja skupine JUB.

Uvedba dodatnih programov je vplivala na potrebo po novih prodajnih ekipah s specifičnimi znanji in vzpostavitvi novih prodajnih poti. »V segmentu zaključnih del v gradbeništvu vsaka prodaja izdelka pomeni pravzaprav prodajo celotne tehnične rešitve kupcu. Vstop na področje energijsko varčnih hiš JUBHOME je pomenil večletne priprave tako prodajne ekipe kot celovite ponudbe zaradi zahtev po pridobitvi ustreznih certifikatov.Področje naravnih materialov je več kot samo prodaja rešitev – je način življenja ljudi, tudi prodajnikov, zato smo v svoje vrste povabili ekipo, ki se je s tem že leta ukvarjala in obogatila našo znamko NATIVA z vsebino. Prodajo smo v celoti gledano z vidika prodajnih poti v začetni fazi ločili od naših standardnih«, ključne spremembe oriše Kosova, ki bo na 12. prodajni konferenci Sales Summit, ki bo 13. februarja v Ljubljani, predstavila ključne izkušnje širitve.

Prodajalce za nove programe so našli tudi znotraj podjetja. »Novi programi so s seboj prinesli zahtevo po dodatnih znanjih. Deloma smo z njimi razpolagali znotraj podjetja, deloma pa smo jih pridobili izven. Vsak nov program je pomenil potrebo po dobrem razumevanju kupca in zato smo temu delu posvetili precejšno pozornost,« še dodaja direktorica strateškega trženja skupine JUB.

Več iz teme: