Praktične, neprecenljive izkušnje mednarodne uspešnosti

Čas branja: 2 min
15.02.2018  07:32
Na 13. Izvoznem fokusu so nasvete delili Mali junaki, Klet Brda, Elan in mnogi drugi
Praktične, neprecenljive izkušnje mednarodne uspešnosti
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  

Mic Melanšek, ki stoji za personaliziranimi knjigami Mali junaki, je predstavil primer njihovega osvajanja Nemčije z manj kot 20 tisoč evri. Praktične napotke, kako z neznano znamko in omejenimi sredstvi osvojiti specializirane telovadnice v Italiji, Turčiji in na drugih trgih je predstavil tudi Dejan Koba, KingsBox. Medtem ko je Silvan Peršolja iz Kleti Brda, ki danes pridela in izvozi največ slovenskih vin, kar 45 % svojih vin namreč izvozijo, pa je izpostavil izkušne prodiranja na trge ZDA in Kitajske, pri čemer je poudaril tudi specifiko tega področja: pomen povezovanja slovenskih vinarjev, enogastronomije, turizma in vseh, ki gradijo Slovenijo kot vrhunsko destinacijo.

Podjetje Akrobat je danes eden vodilnih evropskih dobaviteljev rešitev za trampolinske parke, predstavnica podjetja Polona Peunik pa se je v svoji predstavitvi osredotočila na dvig mednarodne prodaje na višjo raven: Kako so izbirali agente, kako skrbijo za svoje stranke, zakaj in kako določene projekte izpeljejo, da pridejo do novih referenc, kako postajajo ne zgolj proizvajalci, ampak svetovalci svojim potencialnim strankam.

Poseben poudarek 13. Izvoznega fokusa je bil namenjen tudi dejavnikom večje mednarodne uspešnosti. Benjamin Nikl, Tam-Europe, se je osredotočil na različne načine definiranja konkurenčnih prednosti za vstop na določen trg. Črt Podlogar, Red Orbit, je poudaril uporabnost digitalnega marketinga za preboj oz. utrditev položaja. Predstavnica Elana Melanja Šober pa je odgovorila na izziv, kako skrbijo za to, da različne želje skoarj 50 trgov strnejo v enovito izdelčno linijo.

Gost osrednjega pogovora tokratnega Izvoznega fokusa je bil Jure Šumi (Knauf Insulation), izjemno izkušen mednarodni poslovnež, ki vseskozi deluje v mednarodnem okolju od Azije do Amerike in je spregovoril o največjih izzivih in trikih, ki so prinesli mednarodne uspehe v 3M in Knaufu Insulation.