Previdno z vplivneži

Čas branja: 2 min
19.03.2018  10:23  Dopolnjeno: 19.03.2018 10:33
Taktika marketinga z vplivneži je vse bolj popularna, vse pogosteje pa so številke lažne.
Previdno z vplivneži

Spletni vplivneži so uporabniki družbenih omrežij, ki imajo v očeh svoje javnosti velik ugled in veliko verodostojnost, uživajo pa tudi velik doseg. Ker lahko vplivajo na nakupne odločitve, so te 'spletne zvezde' že postale del marketinških strategij, podjetja pa jim pogosto plačajo (v denarju ali izdelkih) za promocijo svojega izdelka oziroma storitve.

»Marketing z vplivneži je marketinška taktika, pri kateri prepoznamo ključne posameznike, ki imajo možnosti vplivanja na oglaševalčevo ciljno skupino. In potem ti vplivneži promovirajo neke izdelke, storitve, ponudbo, oglaševalca«, pojasnjuje Tamara Langus, strokovnjakinja za spletni marketing, ki bo 28. marca vodila seminar Marketing z vplivneži.

Kot je v prispevku 13 slovenskih vladarjev družabnih omrežij za Moje finance zapisal Blažej Kupec, tovrstno oglaševanje po izračunih agencije TapInfluence v primerjavi s »klasičnim« digitalnim oglaševanjem menda prinaša kar 11-krat večji donos na vložek. Industrija »vplivnostnega« marketinga velja celo za najhitreje rastočo oglaševalsko dejavnost in naj bi v prihodnjih letih na globalni ravni presegla pet milijard dolarjev.

Po informacijah Financ lahko slovenski vplivneži z eno objavo zaslužijo od 50 pa vse do 400 evrov, v povprečju pa se mesečni prihodki gibljejo okoli dveh tisočakov bruto. Cena, ki jo podjetjem in oglaševalcem postavijo vplivneži, je sicer odvisna od zahtev naročnika, trajanja sodelovanja in vrste objav. V tujini so zneski seveda še veliko večji, še piše Blažej Kupec.

Langusova pri tem opozarja, da je zaradi rastoče popularnosti marketinga z vplivneži ta 'kariera' vse bolj zaželena. »In pogosto se zgodi, da so številke lažne, umetno napihnjene. Zaradi tega je potrebno preveriti vse te vplivneže zelo podrobno.« Na spletu namreč obstajajo rešitve, prek katerih lahko uporabniki dobesedno kupijo del skupnosti – že za deset evrov se profilu pridruži nekaj sto lažnih sledilcev. Na kaj vse je potrebno pri tovrstnih kampanjah še paziti, da bodo uspešne, bo Tamara Langus predstavila na že omenjenem seminarju konec marca.

Več iz teme: