Katere so glavne napake, ki jih kmetje delajo pri prodaji?

Čas branja: 1 min
19.03.2018  11:11  Dopolnjeno: 19.03.2018 11:12
Veliko kmetom je najprej potrebno čestitati, pravi Primož Hvala, ki v razmislek podaja dve ključni točki izboljšave.
Katere so glavne napake, ki jih kmetje delajo pri prodaji?
Foto: TanyaJoy

Primož Hvala, H&S Consulting, bo 30. marca vodil prvo delavnico Prodaja in trženje kmetijskih izdelkov - kako prodajati drugače in boljše od vseh drugih – povsem interaktivno in problemom udeležencev prilagojeno delavnico, na kateri bodo reševali praktične težave vsakega udeleženca.

Hvala, ki pri svojem svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s področij trženja, prodaje in HR, sicer poudarja, da veliko kmetov s svojim delom navdušuje. Opozarja pa predvsem na dve možni točki izboljšave. Prva je ta, da se prehitro zadovoljijo s statusom, ki ga imajo že v svojem izhodišču - da so naravni, domači, eko bio. Pravi, da bi morali iti naprej, biti bolj dosledni in bolj vztrajno dokazovati, kaj to pomeni. Obenem pa iskati razliko v tej domačnosti, izpostaviti svojo posebnost.

Drugi poudarek pa je pomanjkanje proaktivnosti. »Ko sem enkrat nekaj kupil, me ne držijo. Ko sem jih obiskal na kmetiji, ne prehitro spustijo«, pravi Hvala in dodaja, da lahko za to uporabljajo bodisi digitalna bodisi telefonska orodja, ključno pa je, da prevzamejo nekaj nadzora in skrbijo za kupca, ki je že bil 'njihov'. Morda bi pomagalo, predlaga, da bi se vprašali, kolikokrat v življenju bo kupec, ki je zdaj pri njih porabil 10 EUR, tak nakup še opravil. Verjetno bi kmalu ugotovili, da ni vreden zgolj teh 10 EUR, temveč morda 1000 ali 2000 EUR v naslednjih dveh, petih ali desetih letih. »Potem bi se mogoče malo bolj borili zanj, da ostane z njimi.«

Več iz teme: