Kako postati 'prednost' v marketingu

Čas branja: 1 min
21.03.2018  18:03  Dopolnjeno: 21.03.2018 18:08
V središču 5. Marketing Summita Beograd bodo vprašanja, kako biti najboljši marketingaš v panogi, regiji, državi, za lastnike in za stranke ...
Kako postati 'prednost' v marketingu
Foto: Connel_Design

Majska marketinška konferenca v Beogradu bo v prestolnico Srbije znova privabila ugledne govornike iz regije in tujine ter nagovorila izzive vselej spreminjajočega se in vse zahtevnejšega marketinga. Osrednje vprašanje, kako postati tista ključna prednost v marketingu, si bo prizadevala osvetliti z najrazličnejših zornih kotov.

Uvodničar Branislav Vujović (New Frontier Group) bo v ospredje postavil konkurenčnost poslovnih modelov. Izpostavil bo razumevanje digitalnih poslovnih modelov in izjemno priložnost, ki jo imajo v tem kontekstu direktorji marketinga. Skozi predavanje Darka Lukića (AMMC) bodo udeleženci dobili v marketing prihodnosti in glavne dejavnike, ki so pomembni za uspeh sodobne marketinške organizacije.

Poseben fokus bo tudi v Beogradu namenjen digitalizaciji. Jaka Kladnik (Marand), Ljubiša Egelja (Societe Generale banka Srbija) in Isidora Nikolić (Google) bodo skozi uspešne primere digitalizacije storitev, komunikacij in izkušenj porabnikov predstavili digitalno 'prednost' v marketingu.

Pomen vsebin bo osvetlil Neil Morley, generalni direktor podjetja Cat's Eye Communications in direktor trženja podjetja Adria Mobil, kjer je 'postavil tovarno vsebin', njegovi primeri tudi iz številnih drugih industrij, ki temeljijo na proizvodnji, pa bodo opozorili na kritične dejavnike uspeha, vire, spretnosti in energijo, ki so potrebni za uspešno delovanje. Marketinška prednost je kakopak tudi sama blagovna znamka, kar bo Marketing Summit Beograd predstavil na primeru blagovne znamke Jelen. Žiga Čebulj (Sportina Group) pa bo kot marketinško prednost izpostavil samega direktorja marketinga.

Osrednji govornik beograjskega marketinškega dogodka bo marketinški strokovnjak in svetovalec Christian Majgaard, njegova predstavitev pa bo temeljila na njegovi dolgi in uspešni karieri v marketingu in menedžmentu. Razkril bo, zakaj je Lego uspel, zakaj je nato doživel upad in kako se je znova dvignil; kaj je res pomembno danes, da si uspešen v marketingu; kaj je pomembno za blagovno znamko in kaj za direktorja marketinga ...

Še kako relevanten zunanji pogled na prihodnost marketinga pa bodo v sklopu okrogle mize podali tudi predsedniki uprav.

Več: www.marketing-summit.rs/sl/prva/