Marketing Summit Beograd: Postanite prednost v marketingu

Čas branja: 3 min
08.05.2018  10:17
Najboljši in najnovejši marketinški primeri in strategije, ki prinašajo rezultate.
Marketing Summit Beograd: Postanite prednost v marketingu
Foto: Shutterstock

Marketing je področje, kjer so spremembe edina stalnica. Poslovni modeli se spreminjajo vsako četrtletje. Vsakih nekaj mesecev dobimo nove tekmece. Kupci se spreminjajo iz meseca v mesec. Vsak mesec so zahtevnejši.

Zato se Marketing Summit Beograd vsako leto zavzema za to, da predstavi najboljše in najnovejše marketinške primere in strategije, ki prinašajo rezultate. Imamo eno preprosto pravilo – govorimo samo o praktičnih primerih, stvareh, ki zadovoljijo kupce, povišujejo vrednost in ustvarjajo večji dobiček. V tem duhu bo uvodni govornik na 5. Marketing Summitu Beograd marketinški strokovnjak Christian Majgaard, idejni vodja Legolanda in nekdanji najuspešnejši globalni direktor znamke Lego.

Marketinška prednost jutri

Poslovni modeli so vsako četrtletje drugačni. Vsako četrtletje imamo nove tekmece, ki prihajajo iz različnih industrij. Kupci so vsak mesec drugačni. Vsak mesec so bolj zahtevni. Vsak teden imamo nove tehnološke »igračke«. Novi konkurenti ponujajo tisto, kar je naš osnovni posel, pol ceneje ali brezplačno. Kako se na to odzvati? Kako uspeti v takem okolju? Kako izkoristiti prednosti digitalnega sveta? Vsekakor je glavni pogoj, da razumemo digitalne poslovne modele. Direktorji marketinga imajo izjemno priložnost, da se seznanijo s tem, kako lahko razširjeni digitalni ekosistem pomaga pri izboljševanju poslovanja, iskanju (novih) strank in ugotavljanju njihovih potreb pa tudi pri oblikovanju novih portfeljev. Več o tem boste izvedeli v uvodnem govoru Branislava Vujovića, ustanovitelja in predsednika New Frontier Group.

Kako bo videti marketing prihodnosti?

Novi poslovni modeli, nove tehnologije, veliki podatki, novi tekmeci, osredotočenost na celostno porabniško izkušnjo, »povezani« kupci, »omrežene« organizacije … Vse to vpliva na marketing, ki spreminja način delovanja in svojo organiziranost. Ti trendi tudi narekujejo direktorjem marketinga hitro prilagajanje spremembam, jih silijo, da drugače organizirajo marketing tako znotraj podjetja kot tudi v odnosih do zunanjih partnerjev. Kakšen bo torej marketing prihodnosti? Kako ga organizirati, da bi zagotovili primerjalno prednost podjetja? Sveže ideje boste dobili v izjemno zanimivi predstavitvi glavnih dejavnikov, ki so pomembni za uspeh sodobne marketinške organizacije. V uporabnem predavanju za vse, ki želijo biti korak pred drugimi, bo svoje videnje predstavil Darko Lukić, konzultant, AMMC, z Mileno Filchevo, regionalno direktorico marketinga, Fox Networks Group, pa se bo pogovarjal Primož Hvala.

Digitalna prednost. Kako bo videti marketing od tod naprej?

Videli bomo primere marketinga, ki popolnoma temeljijo na digitalnih medijih, tehnologiji. Kako se v digitalnem svetu razlikovati od drugih? Kakšne so digitalne kompetence marketingarjev danes? Kaj morate vedeti in znati, da bo v teh razmerah, digitalnem svetu, zmagala vaša blagovna znamka in vi osebno? Primere uspešne digitalizacije storitev, komunikacij in porabnikovih izkušenj bodo občinstvu predstavili Jaka Kladnik, menedžer za digitalni marketing, Marand, Ljubiša Egelja, marketinški in komunikacijski menedžer, Societe Generale banka Srbija, in Isidora Nikolić, Google Marketing Solutions, Google.

Kako postati marketinška prednost?

Neil Morley, generalni direktor podjetja Cat's Eye Communications in direktor marketinga podjetja Adria Mobil, dobro ve, da sta za uspeh na današnjih mednarodnih trgih potrebna več kot zgolj vrhunsko oblikovanje in proizvodnja. Marketinška ekipa mora razumeti, kaj se dogaja »v tovarni«, in mora sama postati »tovarna vsebin«, ki proizvaja vselej zanimive vsebine. Vsebino, ki širi doseg in najde nove stranke, vsebino, ki je privlačna in dodaja vrednost izkušnji strank. Vsebino, ki svojo blagovno znamko jasno loči od preostalih. Ta predstavitev bo poudarila študije primerov iz različnih industrij, ki temeljijo na proizvodnji, in prikazala kritične dejavnike uspeha, vire, spretnosti in energijo, ki so potrebni za uspešno delovanje.

O izkušnji prenove blagovne znamke Jelen bo govorila Olivera Nikodijević, Molson Coors. Jelen je bil namreč nekdaj najbolje prodajano pivo v regiji. Sledila so leta upadanja prodaje, na trgu se je pojavila nova konkurenca, kupci so se spremenili … Kako narediti preobrat? Kako do vnovične rasti? Seznanili se bomo s celostno oceno položaja blagovne znamke, s tem, kako mora direktor marketinga voditi proces prenove in kako pripraviti novo strategijo rasti.

Kakšen naj bo direktor marketinga danes in jutri?

Sportina Group, eden od vodilnih trgovcev z modo in modnimi dodatki v regiji, ki ji zaupa prek 90 globalnih modnih znamk (Armani, Armani Exchange, Jimmy Choo, Burberry, Boss, Hugo Boss, Michael Kors,), trendseterjev in velikanov ter ki upravlja več kot 350 lastnih in franšiznih trgovin, je povsem prevetrila svojo organizacijo. Kako v takšnem sistemu porušiti zidove in silose med poslovnimi področji ter spreminjati kulturo? Kaj se danes v takšnem sistemu pričakuje od marketinga in marketinškega direktorja, bo razkril Žiga Čebulj, član uprave za marketing in prodajo ter direktor, Sportina Bled, d. o. o.

Za konec udeležence čaka še okrogla miza o tem, kako začrtati marketing v prihodnosti, kako se bodo spreminjali marketinški koncepti zaradi »novih« kupcev ter kakšna znanja in kompetence moramo imeti, če želimo (p)ostati uspešen direktor marketinga. Sodelujejo:

  • Marko Putnik, direktor marketinga, Triglav Srbija
  • Aleksandar Radoš, direktor marketinga in komunikacij, Prva TV
  • Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja, Frikom
  • Vlastimir Vuković, član uprave za marketing in prodajo, NLB BG