Oglasno sporočilo

Ustvarite dogodek s spletno platformo ID.Conference na enem mestu hitro, učinkovito in pregledno!

Čas branja: 2 min
15.05.2018  11:30
Ustvarite dogodek s spletno platformo ID.Conference na enem mestu hitro, učinkovito in pregledno!

Konferenčna industrija doživlja pravi razcvet. Njena širitev je bolj ali manj vzporedna z rastjo uporabe spleta. Vse te konference je potrebno kakovostno, hitro in pregledno organizirati ter posedovati veliko mero potrpežljivosti. Tako lastniki konferenc povečini zaposlijo profesionalne organizatorje, ki jim pomagajo pri organiziciji njihovega dogodka.

Organizatorji dogodkov morajo biti sposobni obvladovati več nalog hkrati, imeti disciplino ter hkrati razpolagati z veliko mero kreativnosti. Pri vsem tem je potrebno imeti zelo visoko komunikativno sposobnost za pogajanja, mreženje in nadzor nad osebjem. S prehodom v digitalno tehnologijo smo si olajšali mnogokatero stvar in organizacija dogodka tu ni nobena izjema.

Že enostavna spletna registracija udeležencev ter spletno plačilo kotizacije vam lahko prihrani veliko časa, ki ga lahko vnovčite drugje – pri osebju, povezovalcih, najemu, gostih. IDentiks je zadnja leta s svojo rešitvijo IDE.Konferenca podprl že mnogo organizatorjev in konferenc. Med drugimi so bili podpora registraciji in akreditaciji na dogodkih kot so SMK – Slovenska marketinška Agencija, CEED Slovenia, InOrbit – Marketinška konferenca, EUMASS in ADIT – mednarodni medicinski konferenci. IDE.Konferenca je najprej začela z enostavno registracijo dogodkov. Po več kot 7 letih neprecenljivih izkušenj so spoznavali probleme in težave lastnikov in organizatorjev konferenc. S tem se je rešitev stalno izboljševala in nadgrajevala ter bila priznana s strani Evropske komisije pri razpisu Horizon 2020 (Seal of Excellence) ter slovenskega podjetniškega sklada SK 75. IDE.Konferenca je bila sprejeta tudi na intenziven program ABC pospeševalnika, ki je razvoj platforme še pospešil.

Nastala je nova spletna platforma celostne rešitve IDE.Konferenca, ki vam omogoča, da dogodek enostavno ustvarite na spletu z vnašanjem osnovnih informacij, kot so ime in opis dogodka, število udeležencev, višina kotizacije in drugo. Po želji se odločite, ali bo dogodek javen ali zaseben.

Celostna rešitev vključuje tudi aplikacije in orodja za registracijo in sledenje udeležencev, bodisi s črtnimi in QR kodami ali z uporabo RFID tehnologije, ki zaznava akreditacije opremljene z RFID čipom. Z njimi beležimo aktivnost udeležencev v realnem času. V trenutku lahko vidite, ali so bile kotizacije plačane in koliko udeležencev je v določenem trenutku v dvorani! Ti dodatni elementi so zelo dobrodošli pri analizi dogodka in organizaciji naslednjega dogodka.

Še posebej pa bi izpostavili inovativno RFID UHF stojalo, ki zazna smer gibanja in dovoljenje za vstop posameznega udeleženca in to brez osebnega stika z osebjem. Na ta način omogočajo hitrejši prehod brez gneče.