Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost 2018

Čas branja: 2 min
24.05.2018  12:52  Dopolnjeno: 24.05.2018 12:58
Z nagrado marketinška odličnost leta, ki bodo znova podeljene prvi dan Slovenske marketinške konference, nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja.
Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost 2018
Foto: Jernej Lasic

V večernem delu prvega dne 23. Slovenske marketinške konference bo Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrado marketinška odličnost. Z nagrado marketinška odličnost leta nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja oziroma organizacije, ki živijo marketing v vseh delih svojega poslovanja in v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Letos bodo podeljene nagrade v treh kategorijah, zanje se poteguje 9 finalistov.
Z nagrado marketinška odličnost leta nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja oziroma organizacije, ki:
  • poglobljeno razumejo delovanja trga in poslovnega okolja;
  • postavljajo stranke v središče delovanja podjetja – poslovna miselnost, ki je usmerjena k zadovoljevanju in razvoju potreb kupcev;
  • strateško pristopajo do marketinga – marketing na ravni korporativne strategije;
  • razumejo odgovornost marketinga za uspešnost podjetja;
  • merijo konkretne učinke marketinga na prodajne rezultate na trgu in uspešnost podjetja.
Drugostopenjska komisija, ki jo sestavljajo predsednik komisije dr. Mitja Pirc (DMS, Indigo Consulting / Datafund), Marko Lukić (Lumar IG), Maja Lapajne (Steklarna Hrastnik), Aleksandra Brank (Abena), Petra Čadež (Droga Kolinska), Peter Frankl (Finance), Ana Putrih (svetovalka za marketing), Viktorija Radojević (Mercator) in Matevž Šmalc (A1), je izbrala devet finalistov v treh različnih kategorijah.
Kategorija B2B podjetja:
  • CENEJE, d. o. o.
  • Dewesoft, d. o. o.
  • Knauf Insulation, d. o. o. , Škofja Loka
Kategorija mala in srednja B2C podjetja:
  • DOBA Fakulteta
  • Zkotz, d. o. o.
Kategorija velika B2C podjetja:
  • A1 Slovenija, d. d.
  • DROGA KOLINSKA, d. d.
  • Petrol, d. d.
  • Zavarovalnica Triglav, d. d.

Dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado marketinška odličnost, je ob izboru finalistov povedal: »V zadnjih letih so podjetja postala precej bolj ambiciozna in pogumna, veseli nas, da prejemamo prijave iz povsem različnih panog, iz podjetij različnih velikosti, tudi iz manjših krajev. Če podjetje dosega dobre rezultate in je za to odgovoren marketing, to nagradimo. Vsem finalistom je skupno to, da so dosegli preskok v tem, kako uporabljajo marketing kot filozofijo, kako izboljšujejo svoje procese in usmerjenost k strankam. Ni nujno, da so podjetja odlična že danes, ampak se razvijajo s pravo hitrostjo in v zadnjih letih je v vseh izbranih podjetjih opazen velik napredek. Tem podjetjem je skupno tudi to, da marketinga ne razvijajo zgolj znotraj podjetja, ampak dvigujejo raven in pomen marketinške stroke v poslovnem svetu in družbi."

Avtor: Jaka Kozmelj