(A1 dogodek) Kako lahko podjetja zares izkoristijo moč podatkov?

Čas branja: 2 min
24.05.2018  15:49  Dopolnjeno: 24.05.2018 15:53
(A1 dogodek) Kako lahko podjetja zares izkoristijo moč podatkov?
Foto: NicoElNino

V digitalni dobi močno narašča število pametnih naprav, ki se povezujejo v internet in pri tem ustvarjajo podatke. Prek informacijsko-komunikacijske tehnologije za zasebne ali poslovne namene se vsako minuto ustvarijo ogromne količine različnih podatkov. Tako nastaja tako imenovani big data ali množični podatki. Za pripravo kakovostnih analiz pa je nujno, da v celoti razumemo, od kod podatki prihajajo, katere informacije prinašajo in kako jih v analize sploh vključiti.

Kako lahko podjetja zares izkoristijo moč podatkov in prevzamejo nadzor nad lastnimi delovnimi procesi oziroma v ključnih trenutkih sprejmejo boljše odločitve? Za zagotovitev uspeha je vsekakor pomembno, da poznate potrebe svojih obiskovalcev in strank.

S pravo analizo množičnih podatkov lahko pridobite poglobljen vpogled v vedenje skupine strank, večjo konkurenčnost podjetja, učinkoviteje lahko spremljate marketinške in prodajne kampanje ter spremljate in načrtujete vaše vsakdanje poslovanje na podlagi realnih podatkov.

Kako pridobiti pametne podatke in z njimi ujeti novega kupca?

Kje so skrite priložnosti uporabe množičnih podatkov, bomo razkrili na dogodku Ulovite kupce, ki ga 14. junija v Kristalni palači v Ljubljani prireja Poslovna akademija Časnika Finance v sodelovanju s podjetjem A1. Udeležba na dogodku je primerna za vse, ki v različnih vlogah sodelujete pri analizi in obdelavi podatkov ter pri načrtovanju marketinških in prodajnih aktivnosti, ali ki spremljate in nadzorujete poslovanje tako z vidika investicij kot optimizacije delovnih procesov.

Okrogla miza: Kako z big data do uspešnejšega poslovanja?

Pri sklepni okrogli mizi bomo prisluhnili diskusiji med priznanimi strokovnjaki, kjer bo v ospredju razprave predvsem pomen uporabe masovnih podatkov in njihova implementacija v delovanje podjetij za učinkovitejše, predvsem pa prodajno uspešnejše poslovanje. Gostje okrogle mize: Lovro PETERLIN, managing direktor za Slovenijo, A1 Slovenija, Christian FRITSCH, soustanovitelj, Invenium Data Insights GmbH, Thomas WEGER, glavni direktor, Raiffeisen Analytik GmbH

Kako z uporabo umetne inteligence bolje razumeti senzorične podatke?

Osrednji govornik dogodka dr. Boris CERGOL, direktor in soustanovitelj podjetja Ektimo, ki se ukvarja s podatkovno znanostjo in strojno inteligenco, bo govoril o množičnih in pametnih podatkih ter o uporabi umetne inteligence pri razumevanju senzoričnih podatkov.

Seznanil vas bo s praktičnimi primeri uporabe nekaterih tehnologij in metod, ki so postale dostopne šele pred kratkim, pa kljub precejšnji medijski pozornosti o njihovem potencialu še ni pravega zavedanja med poslovnimi uporabniki.

Kaj se lahko naučimo iz zbiranja podatkov o hitrosti na cestah?

O moči podatkovne analitike v bančnem sektorju bo govoril Thomas WEGER, glavni direktor Raiffeisen Analytik GmbH. Predstavil bo primere uporabe metode zbiranja podatkov o hitrosti na cestah prek mobilnih telefonov (ang. Floating Phone Data) v Avstriji, njihove izkušnje in nasvete, kaj se iz tega lahko naučimo.

Things Solver: Kako s strojnim učenjem pospešujete prodajo?

Srbski gost Darko MARJANOVIĆ, direktor in soustanovitelj družbe Things Solver, bo na dveh konkretnih primeri pojasnil uporabo strojnega učenja in podatkovne znanosti pri pospeševanju prodaje in marketinga v segmetnih bančništva in trgovine.

Profesor doc. dr. Primož BANOVEC in Matej Cerk z Inštituta za vodarstvo bosta pokazala, da lahko množični podatki dejansko rešujejo življenja.