Katere so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov?

Čas branja: 1 min
28.05.2018  16:34  Dopolnjeno: 28.05.2018 16:44
21. stoletje pripada veliki trojici big date, podatkovni analitiki in poslovanju v oblaku. A le eno izmed teh so ameriški mediji oklicali za najbolj seksi dejavnost prihodnosti.
Katere so skrite priložnosti uporabe masovnih podatkov?
Foto: monsitj

Obveščaj me o novih člankih:  

Razmislite, koliko časa na dan prebijete na spletu, kaj vse preklikate in objavljate. In si poskusite predstavljati, koliko takšnih digitalnih sledi pustite za sabo v tednu, mesecu, letu, več letih ... Vse te informacije so za nekoga zelo zanimive in zelo pomembno orodje, da vas prepriča, da kupite njegov izdelek. Ali pa na volitvah glasujete zanj, kot je pokazal primer podjetja Cambridge Analytica in zadnjih ameriških volitev, na katerih je zmagal Donald Trump.

Medtem ko naša družba postaja vse bolj odvisna od računalnikov, se pojavlja obilo različnih virov podatkov, ki lahko hitro preobremenijo našo sposobnost iskanja smisla in logike.

Prihodnost pripada big dati, podatkovni analitiki in poslovanju v oblaku

Informacijska tehnologija se globalno intenzivno premika k poslovanju v oblaku, velikemu podatkovju in podatkovni analitiki, za podjetja vse bolj pomemben postaja tudi internet stvari. To povečuje pritisk na zdajšnje strategije podjetij, ki bodo morala še dejavneje vključevati tehnologijo v oblikovanje prihodnjih strategij, če bodo želela biti uspešna.

Podatkovni analitik, menda najbolj seksi poklic 21. stoletja

Pri podatkovni analitiki gre za kombinacijo računalniške znanosti, umetne inteligence, statistike ter prodajnih mehanizmov. Kaj počne podatkovni analitik? Tako imenovani data scientist je tista oseba, ki iz množice podatkov na spletu izlušči tiste, ki jih potrebuje, ter iz njih pridobi smiselno vsebino, na primer vzorec nakupovalnih navad neke skupine.

Strokovnjaki za analitiko podatkov morajo biti sposobni zagotoviti večjo produktivnost in učinkovitost, med drugim tudi skozi ustvarjanje novih formatov za vizualizacijo podatkov.

Kaj lahko izvemo iz zbiranja podatkov o hitrosti na cestah?

O moči podatkovne analitike na primeru bančnega sektorja bo na junijskem dogodku o "Skritih priložnostih uporabe masovnih podatkov" govoril Thomas WEGER, glavni direktor, Raiffeisen Analytik GmbH. Predstavil bo primere uporabe metode zbiranja podatkov o hitrosti na cestah prek mobilnih telefonov (Floating Phone Data) v Avstriji, delil njihove izkušnje ter svetoval, kaj se iz tega lahko nauči poslovna javnost.